۲۵هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد سمنان توزیع خواهد شد

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری، مساجد، رستوران‌ها و دانشگاه‌ها ۲۵هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۵۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۵هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد سمنان توزیع خواهد شد

سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری، مساجد، رستوران‌ها و دانشگاه‌ها، ۲۵هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵ لغایت ۲۱ ماه رمضان به نام هفته اطعام و ایتام نیازمندان نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: برآورد می‌شود مردم استان امسال سه میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان به اطعام نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهارداشت: دلجویی از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در طرحی به نام مفتاح الجنه در دستور کار قرار دارد که با همراهی مسئولان و سرکشی از منازل مددجویان به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌شود که بدین منظور بازدید از ۱۰۰ منزل در این طرح در نظر گرفته‌شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: به‌منظور مشارکت مردمی و جلب همکاری‌های بیشتر طی نامه‌نگاری با ادارات استان سمنان برنامه‌ریزی شد تا هر کارمند مبلغ ۱۰هزار تومان را برای کمک به سفره‌های پذیرایی و افطار نیازمندان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار