دستور وزیر به بازرس ویژه وزارتی برای رسیدگی فوری به ماجرای آزار دانش‌آموزان

تهران (پانا) - وزیر آموزش ‌و پرورش به بازرس ویژه وزارتی در مورد رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان مدرسه ای در منطقه 2 تهران، دستور فوری داد.

کد مطلب: ۸۲۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دستور وزیر به بازرس ویژه وزارتی برای  رسیدگی فوری به ماجرای  آزار دانش‌آموزان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمحمد بطحایی، صبح امروز در حکمی حسین بزرگی‌زاده، مشاور و بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه‌ای در منطقه 2 تهران کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ابلاغ این حکم به‌اتفاق بسیار شنیع انجام‌شده دریکی از واحدهای آموزشی منطقه 2 تهران اشاره کرده و از او خواسته ضمن مراقبت در تسریع پیگیری‌ها، با فوریت و اولویت، همه عوامل مرتبط با این اتفاق را بررسی و هرگونه مسامحه احتمالی منجر به اتفاق در هریک از واحدهای سازمانی را گزارش کند.

سیدمحمد بطحایی در ادامه نامه افزود: «ازآنجایی‌که فرد متخلف، نیروی غیررسمی بوده است لازم است نسبت به بررسی نحوه به‌کارگیری مشارالیه و رعایت ضوابط مقرر، دقت مضاعف به عمل‌آورید.»

تصویر این حکم در زیر قابل مشاهده است:

پیش‌تر، مدیر منطقه 2 آموزش و پرورش تهران هم خبر داده بود که مدیر آموزشگاه تعلیق شده است . او به پانا گفت: «با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی آقای الف. یکی از نیروهای مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی از سوی آموزش و پرورش برای رسیدگی تشکیل شده است. این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیراخلاقی او در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور او در مدرسه جلوگیری شده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است. درضمن مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار