برنامه ریزی ، کار تیمی و تفویض اختیار عامل موفقیتهای آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد با اشاره به موفقیت های اخیر برنامه ریزی ، کار تیمی و تفویض اختیاررا عامل موفقیتهای ناحیه یک بیان کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی ، کار تیمی و تفویض اختیار عامل موفقیتهای آموزش و پرورش  ناحیه یک  خرم آباد است

اسدالله عباس زاده به طرح ایثار آموزشی که با همت همکاران ناحیه یک اجرا شده است،اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان طرح موفق کشوری شناخته شده و از وزیر وقت تندیس تجربه برتر کشور را دریافت نموده است .

وی همچنین از طرح معین کمک سرانه مدارس نام برد که از طرف مدیریت ناحیه یک به اجرا در آمد و با توجه به کمک مدارس معین به مدارس دیگر به عنوان طرح برتر کشور شناخته شد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در خصوص اجرای برنامه فرهنگی راهیان نور گفت : ، موفقیت های ناحیه یک در اجرای این برنامه فرهنگی باعث شد ، این مدیریت، به عنوان موفق ترین خادم برتر شهدا درسطح کشور شناخته شود و از طرف وزارت آموزش و پرورش و بسیج سپاه پاسداران مورد تقدیر قرار گیرد .

وی خاطر نشان کرد : طی چهار سال متوالی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه برتر استان را کسب نمود و دانش آموزان ناحیه یک به عنوان نماینده استان به مرحله کشوری اعزام و موفق به کسب مقامهای اول ، دوم و سوم شدند.

عباس زاده گفت : ۵۰ درصد شرکت کننده های استان در برنامه های مختلف کشوری همکاران فرهنگی و دانش آموزان این مدیریت هستند .

وی افزود:همچنین طی سه سال متوالی ناحیه یک خرم آباد به عنوان رتبه اول پرسش مهر ریاست جمهوری انتخاب و درسال جاری از 13 رتبه برگزیده کشور توسط استان لرستان 12 رتبه به همکاران و دانش اموزان ناحیه یک اختصاص یافته است.

وی در پایان افزود : در بحث قرآن ، عترت و نماز برای سومین سال متوالی رتبه اول استان به مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک رسیده است ، بیش از ۵۰ درصد موفقیت های استانی قرآن ، عترت و نماز توسط همکاران و دانش آموزان ناحیه یک کسب شده است .

گفتنی است در این جشنواره از 244 نفر از مدیران ، آموزگاران و دانش آموزان منتخب مهارت خواندن و المپیاد رایانه و مدیر و آموزگاران موثر در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و ایثارگران آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد ، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و معاونت ابتدایی تجلیل به عمل آمد و مراسم با اقامه نماز جماعت و ضیافت افطاربه پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار