مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی:تحقق برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری تمامی نهادهاست

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تحقق بیشتر برنامه ها و اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیازمند همکاری تمامی نهادها، رسانه های نوشتاری، دیداری و شنیداری است.

کد مطلب: ۸۲۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی:تحقق برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری تمامی نهادهاست

جعفر پاشایی در جلسه مدیران استانی جلسه امر به معروف ونهی از منکر آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان گفت: جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیاستگذاری است و ضرورت دارد که بر مراحل اجرایی امور نقش نظارتی ایفا کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: تاثیرگذاری برنامه ها و اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیازمند همکاری تمامی نهادهای دولتی و رسانه های دیداری و نوشتاری است.

لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: روشهای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند باز تعریف بوده و در این راستا بایستی از ظرفیت هنرمندان استفاده کرد.

محمد پور افزود: فساد اداری، دروغ، غیبت و استهزا از جمله مصادیق امر به معروف و نهی از منکر می باشند که بایستی دقیق آشکار شده و در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

پخش 120 برنامه تلویزیونی با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر

فروغی مشاور مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیز گفت: برای سال ۹۷، ۱۲۰برنامه تلویزیونی ۵دقیقه ای با عنوان حیات در راستای امر به معروف و نهی ازمنکر تولید شده و درحال پخش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در سخنانی گفت: چالش امروز در بحث امر به معروف و نهی از منکر، عدم تدوین محتوای آموزشی جامع برای اثر گذاری بیشتر برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار