رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین : واحدهای پرورش ماهی حاشیه رودخانه شاهرود ایمن سازی شود

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : واحدهای پرورش ماهی حاشیه رودخانه شاهرود باید ایمن سازی شود .

کد مطلب: ۸۲۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین : واحدهای پرورش ماهی حاشیه رودخانه شاهرود ایمن سازی شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه شیلات که با حضور علی فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری ، یداله ملکی معاون حفاظت آب منطقه ای استان ، تعاونی آبزی پروان قزوین و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : در راستای صیانت از واحدهای تولیدی آبزی پروری استان و همچنین پیشگیری از تخریب این واحدها ، راه کار ایمن سازی این واحد ها تدوین شود .

وی اظهار داشت : بازدید کارشناسی از واحدهای تولیدی آبزی پروری در حاشیه رودخانه ها با مشارکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی صورت گیرد تا بتوان مشکل واحدها را حل کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه جهاد کشاورزی منافع تولید کنندگان را لحاظ خواهد کرد گفت : جهاد کشاورزی بر اساس منافع تولید کنندگان مجوز تولید به واحدهای پرورش آبزی پروری را صادر مینماید.

خمسه تصریح کرد : برای کاهش تنش اجتماعی و همچنین ایجاد اشتغال و تولید باید از واحدهای پرورش ماهی که قبلا مجوز گرفته در حاشیه رودخانه ایجاد شده، حمایت و این واحد ها را برای ایمن سازی و حفظ حریم رودخانه ترغیب کرد .

وی تاکید کرد : باید شرایط را برای تولید کنندگان فراهم کرد تا بتوانند از واحدهای خود بهره برداری مناسب داشته باشند .

خمسه یاد آور شد: آب بها واحدهای پرورش ماهی با تفاهم نامه و همکاری دو دستگاه آب منطقه ای و جهاد کشاورزی انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار