برگزاری مراسم افتتاح دارالقران مرحوم ذبیحی در کاشمر

کاشمر (پانا)- مدیر دارالقران مرحوم ذبیحی گفت : در اولین سال تاسیس و افتتاح دارالقران با استقبال بسیار خوب اهالی محل و دانش آموزان مواجه شده است.

کد مطلب: ۸۲۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاح دارالقران مرحوم ذبیحی در کاشمر

جعفریان، مدیر دارالقران مرحوم حاج محمد حسن ذبیحی در یک گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: خوشحالیم که در اولین سال افتتاح و شروع به کار دارالقران با استقبال گسترده اهالی محل و دانش آموزان مواجه شده ایم و امید واریم با ارائه فعالیت مناسب اعتماد مردم را پاس بداریم.

جعفریان افزود: نکته قابل توجه این است که علی رغم نداشتن فضای باز و تفریحی شاهد حضور و ثبت نام دانش آموزان پسرحتی بیشتر از دختران است.

وی در ادامه از برنامه های دارالقرآن برای جذب دانش آموزان گفت و اعلام کرد: با موافقت ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهریه کلاس های دارالقرآن مرحوم ذبیحی نیم بها می باشد وی اهدای جوائز و برنامه اردو های کوتاه مدت با همکاری خیرین را از دیگر برنامه های جذب عنوان کرد.

وی افزود: سعی می کنیم با برگزاری کلاس های شاد و با نشاط زمینه را برای حضور کامل دانش آموزان تا پایان کلاس ها فراهم آوریم .

مدیر دارالقرآن مرحوم ذبیحی گفت: علاوه بر کلاس های قرآنی کلاس های آموزشی و هنری نیز در آنجا برگزار خواهد شد.

گفتنی است دارالقرآن مرحوم ذبیحی توسط وراث مرحوم در سال قبل به آموزش و پرورش اهدا شد که درحاشیه بلوار شهید بهشتی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار