روابط عمومی آموزش و پرورش بویین زهرا :

مدیران ادوار گذشته آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا مورد تجلیل قرار گرفتند

قزوین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بوئین زهرا گفت : هر کدام از مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در حد توان و بضاعت و شرایط زمانی خدمات ارزنده ای را به جامعه فرهنگیان شهرستان ارایه کرده اند که بنده به عنوان خدمتگزار امروز جامعه فرهنگیان از تلاش صادقانه و مجدانه همه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

کد مطلب: ۸۲۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیران ادوار گذشته آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بویین زهرا در حاشیه تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بوئین زهرا که با حضور دکتر مسعود پزشکیان نائب ریس مجلس شورای اسلامی و روح اله بابایی صالح نماینده مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ، حجت اله اسلام و المسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ، حجت اله اسلام و المسلمین آقا حسینی امام جمعه شهر سگزاباد ، محمد حسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا ، بخشداران ، شهرداران و تعداد دیگری از مدیران دستگا ه های اجرایی شهرستان و حضور 2000 نفری فرهنگیان شاغل و بازنشسته از از مدیران تمام ادوارگذشته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با اهداء لوح و هدایا تقدیر شد .

در حاشیه این مراسم محمدحسن قهرمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه از سال 1357اداره اموزش و پرورش در شهرستان بوئین زهرا استقرار یافته و فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد : از سال 1357 تاکنون 17 مدیر مسئولیت اداره اموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا را بر عهده داشته اند.

وی ادامه داد: تمامی مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا در حد توان ،بضاعت و شرایط زمانی خدمات ارزنده ای را به جامعه فرهنگیان شهرستان ارایه کرده اند که بنده به عنوان خدمتگزارامروز جامعه فرهنگیان شهرستان از تلاش صادقانه و مجدانه همه این اساتید و بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

قهرمانی افزود : قطعا شرایط و ویژه گیهای مدیریت امروز با مدیریت دهه های گذشته بسیارتغییر یافته است لذا ما تلاش کرده ایم با استفاده از تجربیات گذشته و تقویت نقاط قوت و حذف کاستی ها شرایط مناسبی را جهت تدریس فرهنگیان عزیز و تحصیل دآنش آموزان گرامی فراهم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : تجلیل از مدیران گذشته ا ز آموزه های دینی و ارزشهای نظا م مقدس جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول تاکید کرد : بدون تردید مدیران سابق سرمایه های بی بدیل معنوی جامعه فرهنگیان شهرستان می باشند و با استفاده از این سرمایه های ارزنده می توان بر بسیاری از مشکلات و چالش های پیش رو فائق آمد.

وی گفت: مدیران سابق آموزش و پرورش قبل از اینکه یک مدیر باشند معلم بوده اند؛ لذا معلمان باید با توجه به نقش اساسی آنها در تحولات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به صورت مستمر و همیشگی در جایگاه تکریم قرار بگیرند.

قهرمانی تصریح کرد : بنده و همکارانم در همه مراحل آماده استفاده از نظرات و دیدگاه مدیران سابق برای ارایه خدمت بهتر به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.

اسامی مدیران آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا از سال 1357 تا سال 1394 که مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند به شرح ذیل می باشد.

1- مهدی شیری (سال 1357) 2- سید محمود عظیمی فر (سال 1358) 3- علی اصغر خلاقی (1359) 4- محمد ابراهیم راد(1361) 5- محمد حسین صحاف(1364) 6- علی اصغر عاملیان (1365)7- علی محمد ولی (1367) 8- علی محمودی (1370) 9- حسن مددی(1375) 10- محمد علی یخچالیان(1377) 11-خیراله رحمانی (1378) 12-حسین آقا علیخانی (1381) 13- سعید پای نبرد(1384) 14- محمدصفیعی (1389) 15- علی اصغررجبی سگزآبادی (1390) 16- خطیب امام قلی (1393) 17- حمید قراخانی ( 1394

عکس : ولی اله حسین زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار