تجمع صنف آژانس داران در اعتراض به افزایش 700برابری نرخ ورود به محدود ترافیک

تهران (پانا) - نمایندگان صنف موسسات کرایه اتومبیل صبح امروز در مقابل ساختمان شورای شهر تهران نسبت به افزایش 700 برابری نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک تجمع کردند.

کد مطلب: ۸۲۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجمع  صنف آژانس داران در اعتراض  به افزایش 700برابری نرخ ورود  به محدود ترافیک

یکی از نمایندگان صنف موسسات کرایه اتومبیل در این باره به پانا گفت: قشر آژانس داران، توان پرداخت هزینه 4 و نیم میلیون تومانی طرح ترافیک را ندارند و مشخص نیست چرا و با چه انگیزه‌ای نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک به این میزان برای رانندگان آزانس افزایش یافته است.

یکی از اعضای هیأت رئیسه این اتحادیه نیز با بیان اینکه بسیاری از اعضای ما از جانبازان و افراد دارای معلولیت هستند، گفت: به نظر می‌آید این طرح بیشتر در حمایت از خودروهای اینترنتی باشد.

وی ادامه داد: خودرویی که 7 میلیون تومان ارزش دارد چطور می تواند بیش از 4 میلیون هزینه طرح ترافیک را پرداخت کند. همچنین مشخص نیست چرا اعضای شورای شهر تهران از اسفندماه سال گذشته به اعتراض فرمانداری در این خصوص پاسخ ندادند و عملا در صورت ادامه این رویه آژانس‌ها تعطیل می‌شوند.

وی گفت: قصد تهدید نداریم ولی اگر امروز مشکل ما در صحن شورای شهر حل نشود، هفته آینده تمام 10 هزار عضو آژانس‌ها در مقابل شورای شهر تجمع می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار