استاندار بوشهر: اتاق فکر توسعه استان بوشهر تشکیل می شود

بوشهر ( پانا) - استاندار بوشهر گفت: اتاق فکر توسعه استان بوشهر با حضور دانشگاهیان و روسای دانشگاه‌های استان با هدف بهره مندی از ظرفیت دانشگاهیان برای توسعه استان، تشکیل می شود.

کد مطلب: ۸۲۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: اتاق فکر توسعه استان بوشهر تشکیل می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با بازرس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: از ظرفیت دانشگاهیان استان برای تسریع در روند توسعه استان بهره خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه تعامل بین دانشگاه‌ها و دستگاه های اجرایی استان برنامه جدی ما خواهد بود، گفت: دانشگاه آزاد ظرفیت علمی خود را در مسیر توسعه استان قرار دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پیوند بین محیط‌های علمی و مراکز کسب و کار ضروری است، اضافه کرد: اتاق فکر توسعه استان بوشهر با حضور دانشگاهیان و روسای دانشگاه‌های استان با هدف بهره مندی از ظرفیت دانشگاهیان برای توسعه استان، تشکیل می شود.
گراوند افزود: با روسای دانشگاه‌های استان نشست خواهیم داشت و در این نشست مسائل مربوط به توسعه استان با جدیت دنبال می شود.
وی بر برقراری ارتباط در حوزه‌های مختلف بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: انتظار است در این تعاملات، نیازها و انتظارات دو طرف به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار بوشهر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر ظرفیت خوبی در عرصه های مختلف دارد و از این ظرفیت نهایت بهره را خواهیم برد.
گراوند بیان داشت: دانشگاه‌ها، عالی ترین مکان برای نخبه پروری هستند و باید از همه ظرفیت های مراکز علمی و دانشگاهی برای توسعه استان بهره ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار