واکنش عجیب کارلوس کی‌روش به انتقاد از عملکرد روزبه چشمی

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتقدان عملکرد روزبه چشمی را به بی اطلاعی از فوتبال متهم کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عجیب کارلوس کی‌روش به انتقاد از عملکرد روزبه چشمی

شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل ترکیه تن به شکست 2 بر یک داد؛ نتیجه‌ای که هر چند در حالت طبیعی می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد تا نقاط ضعف پوشش داده شود، یک نگرانی بزرگ را برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 به وجود آورد.

لیست 24 نفره تیم ملی ایران در حالی پیش از اعزام به ترکیه اعلام شد که سید جلال حسینی، بهترین مدافع فوتبال ایران، در سال‌های اخیر از فهرست تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش خط خورد تا علامت تعجب بزرگی پیش روی فعالیت این مربی پرتغالی ایجاد شود و همه منتظر نمایش تیم ملی در دیداری بزرگ بدون سید جلال حسینی باشند؛ این دیدار بزرگ شب گذشته برگزار و تیم ملی با 2 بر یک مغلوب ترکیه شد.

در هر دو گل تیم ملی ترکیه اشتباه روزبه چشمی، مدافعی که پیراهن سید جلال حسینی، را بر تن کرده و قرار بود خلاء حضور این مدافع باتجربه را پر کند، کاملاً مشهود بود که در نتیجه نگرانی‌های درباره عمق دفاع تیم ملی برای دیدارهای سخت در جام جهانی بیشتر شد.

اما زمانی که کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی با سوال خبرنگاران و اظهار نگرانی آنها از غیبت سید جلال و اشتباهات روزبه چشمی مواجه شد، واکنش عجیبی نشان داد. او در ابتدا به سید جلال حسینی ابراز علاقه کرد اما در ادامه عملکرد ضعیف در لیگ برتر را عامل خط خوردن بازیکنان از لیست تیم ملی دانست. این در حالی است که پرسپولیس بهترین خط دفاع سال‌های اخیر لیگ برتر را با هدایت سید جلال حسینی در اختیار داشته است.

نکته عجیب در اظهارنظر کی‌روش در انتهای حرف‌هایش درباره سید جلال حسینی بود؛ در حالی که روزبه چشمی در هر دو گل دریافتی تیم ملی درصد بالایی از خطا را داشت، کی‌روش از عملکرد او در زمین دفاع کرد و گفت که چشمی امشب عملکرد خوبی داشته است. اما موضوع عجیب‌تر که پایان‌بخش سخنان کی‌روش درباره روزبه چشمی بود، واکنشی است که او به خبرنگاران نشان داد و گفت: «با کمال احترام شما از فوتبال چیزی نمی‌دانید».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار