دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

پرونده قضایی برای شمشادی تشکیل شد/دادسرای عمومی و انقلاب تهران به موضوع رسیدگی می‌کند

زاهدان(پانا)- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: خبرنگار حسن شمشادی با مطلب خود مردم سیستان و بلوچستان را ناراحت کرده در همین راستا پرونده قضایی تشکیل داده‌ایم به دلیل اینکه محل سکونت فرد در تهران است قرار نیابتی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای رسیدگی به پرونده ایشان صادر می‌کنیم.

کد مطلب: ۸۲۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پرونده قضایی برای شمشادی تشکیل شد/دادسرای عمومی و انقلاب تهران به موضوع رسیدگی می‌کند

به گزارش فارس، حجت الاسلام علی موحدی راد امروز اظهار کرد: خبرنگاران ما نباید به دنبال گذاشتن مطالبی باشند تا در فضای مجازی منتشر و بیشتر لایک بشود، زیرا ممکن است موجب هتک حیثیت افراد و نشر اکاذیب شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: انتشار اینگونه اخبار باعث جریحه دار شدن احساسات و عواطف جامعه می‌شود اگر میخواهیم خدمت کنیم نباید سیاه نمایی و یا بزرگ نمایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر کسی قصد جمع آوری کمک دارد، قطعا باید سازمان و نظارتی وجود داشته باشد گفت: این که کسی شماره حساب بدهد و مردم پول بریزند باید دید چقدر از این پول هزینه می‌شود و پول کجا می رود، قطعا باید نظارتی در این زمینه باشد.

موحدی‌راد گفت: آنچه در اقدام این خبرنگار مهم است این است که مردم این استان را ناراحت کرده در همین راستا پرونده قضایی تشکیل داده ایم به دلیل اینکه محل سکونت فرد در تهران است قرار نیابتی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای رسیدگی به پرونده ایشان صادر می‌کنیم.

به گزارش فارس، هفته گذشته تصویری در صفحه اینستاگرام حسن شمشادی یکی از خبرنگاران صدا و سیما مبنی بر خوردن گوشت گربه و کلاغ مرده در روستاهای حاشیه شهرستان هیرمند در فضای مجازی منتشر شد که نه تنها صحت نداشت بلکه گلایه مردم و مسؤولان منطقه سیستان را به دنبال داشت.

اگر چه شمشادی از مردم منطقه سیستان عذرخواهی کرد اما به سبب تشویش اهان عمومی و انتشار مطلب کذب، وی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار