دادستان شهرقدس:

دادستان شهرقدس: وظیفه دادستانی صیانت از حقوق عامه مردم است

شهر قدس (پانا) - دادستان شهرستان قدس گفت: وظیفه دادستانی صیانت از حقوق عامه و بیت المال است و اگر زمانی در مسایل مربوط به یک اداره ورود می کند قصد دخالت ندارد، بلکه انتظار دارد تمامی مسئولان در راستای منفعت شهر و شهروندان گام بردارند.

کد مطلب: ۸۲۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دادستان شهرقدس: وظیفه دادستانی صیانت از حقوق عامه مردم است

کاویانی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور شهردار برگزار شد، گفت: شورای اسلامی شهرقدس شورایی پویا و کارشناس میباشد که اقدامات مناسبی در مدت زمانی که از عمر این شورا می گذرد، انجام داده است.
وی در ادامه افزود: وظیفه دادستانی صیانت از حقوق عامه و بیت المال است و اگر زمانی در مسایل مربوط به یک اداره ورود می کند قصد دخالت ندارد بلکه انتظار دارد تمامی مسئولان در راستای منفعت شهر و شهروندان گام بردارند.
کاویانی در خصوص اقدامات دادستانی در قدس گفت: یکی از عمده ترین اهداف دادستانی قدس برخورد با مخلین نظم و امنیت شهر است که استفاده از هرگونه سلاح با صدور قرار بازداشت مجازات خواهد داشت.
وی افزود: بحث مقابله و فساد در مجموعه ادارات را از بالاترین رده ها شروع کردیم، تشکیل اورژانس اجتماعی برای رسیدگی به آسیب های اجتماعی متعدد موجود در شهر، تشکیل شورای حقوقی شهر برای رسیدگی به مشکل اوقاف و پسآب تصفیه خانه و کم کاری های اداره برق در روشنایی شهر و افزایش شعب دادسرا به منظور دسترسی آسان شهروندان و عدم رفت و آمد شهروندان به کلانتری ها از جمله اقدامات دادستانی بوده که در حال پیگیری است.
کاویانی در خصوص اقداماتی که شهرداری باید در راستای منفعت شهروندان انجام دهد، گفت: برخورد جدی با سد معبر بهتر است که سد معبر شهرداری برون‌سپاری شود زیرا تا وقتی آشنا و فامیل مامور سد معبر باشد اقدام مناسبی انجام نمی شود، برخورد صحیح با ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت دقیق بر عملکرد پلیس ساختمانی، اجرای احکام صادره در کمیسیون ماده 100، کمک به ادارات فقط با لایحه و تصویب شورا و جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر از اقداماتی است که شهرداری می تواند برای صلاح و منفعت بیشتر شهروندان انجام دهد و ما نیز به عنوان مدعی العموم در کنار شورا و شهرداری و همراه آن ها خواهیم بود.

/خبرنگار: محمد امین میر آلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار