معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی:

 جلسه ستاد استانی اعتکاف دانش آموزی به ریاست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استا ن خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد (پانا) - جلسه ستاد استانی اعتکاف دانش آموزی به ریاست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سایر ادارات عضو ستاد اعتکاف استان خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
 جلسه ستاد استانی اعتکاف دانش آموزی به ریاست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استا ن خراسان شمالی برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به تصمیمات قابل اجرا در سطح استان اشاره نمودند و با توجه به اینکه ایام اعتکاف با امتحانات دانش آموزان مصادف شده است باید تدابیری در نظر گرفت که دانش آموزان از لحاظ درسی و روحی متضرر نشوند.علی شور زاده گفت: در اجرای این مراسم معنوی اعضای تشکل ها نقش بسزایی در تقویت محافل اعتکاف دارند.

وی در ادامه افزود :برنامه ها ی اعتکاف با رویکرد بصیرتی باشد وازظرفیت ایام مبارک رمضان کمال استفاده شود واجرای برنامه ختم قران ،بیان خاطرات شهدا ،بیان احکام برای نوجوانان ،اجرای مسابقات مختلف ،وبرپایی نمایشگاه کتاب از برنامه های این ضیافت معنوبی می باشد.

در ادامه ، مجید مصباح رئیس سازمان دانش آموزی استان در خصوص برگزاری اعتکاف سه روزه با عنوان "اعتکاف علمی" با رویکرد استفاده از مدرسین مجرب جهت بالا بردن انگیزه و علم در کنار مراسم مذهبی و اعتقادی دانش آموزان مطالبی را بیان نمودند.

وی اظهار داشت :مراسم معنوی اعتکاف در 13 خرداد ماه همزمان با لیالی قدر در سراسر استان تا 16 خرداد ماه برپا می باشد امیداواریم بتوایم در اجرای این مراسم پر فیض وبرکت به اندازه توان ساختاری و اداری خود تاثیر گذار باشیم ودانش آموزان را به اهداف مقدس اسلام راهنمایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار