دلایل لغو دیدار ایران و یونان اعلام شد؛ از موضوعات ملی میهنی تا درخواست‌های فدراسیون فوتبال ایران

تهران (پانا) – فدراسیون فوتبال یونان مسائل ملی و وجود دو درخواست بزرگ از سوی فدراسیون فوتبال ایران را عامل اصلی برهم خوردن دیدار ایران و یونان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دلایل لغو دیدار ایران و یونان اعلام شد؛ از موضوعات ملی میهنی تا درخواست‌های فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش سایت اسپورت 24 یونان؛ طیق برنامه ای که از ماه ها قبل تنظیم شده بود، تیم های ملی ایران و یونان باید در دوم ژوئن به میزبانی ورزشگاه آتاتورک مقابل هم قرار می گرفتند اما این دیدار برگزار نخواهد شد.

چندی پیش پس از اینکه دو سرباز یونانی توسط ترکیه بازداشت شدند، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه طی تماسی با همتای ایرانی خود اعلام کرد که این تیم به دلیل این مشکل ملی ایجاد شده، برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران به ترکیه سفر نخواهد کرد اما مایل است با تیم ملی ایران در آتن دیدار کند و بر همین اساس پیشنهاد جدیدی به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شد. یونانی ها متعهد شدند تمام هزینه های تیم مهمان مانند اقامت و پرواز را پرداخت کنند.

اما در مقابل فدراسیون فوتبال ایران برای پذیرش دیدار در آتن از یونانی ها دو درخواست داشت که مورد موافقت این کشور قرار نگرفت. در موضوع او طرف ایرانی از فدراسیون فوتبال یونان درخواست کرد که حق پخش دیدار دو تیم را به ایران واگذار کند و در مورد دوم از طرف یونانی درخواست شده بود که از تبلغی مشروبات الکلی و سایت های شرط بندی جلوگیری کند که هر دو مورد مورد تایید فدراسیون فوتبال یونان قرار نگرفت.

بر همین اساس دیدار دوستانه ایران و یونان برگزار نخواهد شد و حتی زمانی که موضوع به فیفا ارجاع داده شد، این نهاد بین المللی از دو کشور درخواست کرد که موضوع را بین خودشان حل و فصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار