واکنش باشگاه سپاهان به خریدهای نجومی برای لیگ برتر هفدهم

تهران (پانا) - باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از هواداران تیمش خواست تا به شایعات در فصل نقل و انتقالات توجهی نکنند.

کد مطلب: ۸۲۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش باشگاه سپاهان به خریدهای نجومی برای لیگ برتر هفدهم

به گزارش باشگاه فولادمبارکه سپاهان بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه رسما آغاز شده و شخص مدیرعامل باشگاه باهماهنگی اعضای هیات مدیره به دنبال امضای قرارداد با بازیکنانی هستند که مد نظر سرمربی محترم تیم قرار دارند. در این بین باشگاه فولادمبارکه سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و باسابقه در این حوزه به هنگام مذاکره با بازیکنان تمامی نکات قانونی و مبتنی بر سیاست‌های باشگاه را رعایت می کند و بعد از آن نسبت به امضای قرارداد با بازیکنان اقدام می‌شود.

در این میان متاسفانه در طی چند روز گذشته شایعاتی در مورد مبلغ پیشنهادی و مبلغ قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال سپاهان در فضای مجازی منتشر شده که اساس آن بر پایه حدس و گمان است و منطقی در پشت آن وجود ندارد. متاسفانه تعدادی از هواداران عزیز طلایی‌پوش هم ناخواسته با انتشار این اخبار کمک بیشتری برای فراگیرتر شدن این شایعات می‌کنند که بدون شک به سود باشگاه نخواهد بود.

لازم است به اطلاع برسانیم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بودجه‌ای مشخص و مبتنی بر سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان وارد این عرصه شده و بدون شک تمامی قراردادها و مبالغ پرداختی از طریق سیستم حسابرسی مجموعه فولاد مبارکه و حتی سازمان لیگ قابل بررسی و نظارت است.
به همین خاطر مدیریت باشگاه با رعایت کلیه نکات لازم و در فضایی به دور از هرگونه بازار گرمی نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان اقدام می‌کند که مدارک مستند آن هم موجود است.
از هواداران عزیز درخواست داریم بدون توجه به این شایعه پراکنی‌های صورت گرفته علیه سپاهان , اخبارنقل وانتقالات باشگاه را از طریق وب سایت رسمی این باشگاه به آدرس:Www.fooladsepahansport .com و کانال‌های پیام رسان رسمی متعلق به مجموعه دنبال کنند تا تیم آماده حضوری قدرتمندانه در لیگ هجدهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار