اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران درباره شایعه لغو دیدار تدارکاتی مقابل یونان

تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مطابق روند پیش بینی شده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه فدراسیون فوتبال ایران درباره شایعه لغو دیدار تدارکاتی مقابل یونان

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی کشورمان امروز (دوشنبه) در حالی در پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی ترکیه می‌رود که برنامه مربوط به مسابقات تدارکاتی مطابق پیش بینی و درخواست سرمربی تیم ملی و توافقات صورت گرفته با فدراسیون فوتبال انجام گرفته است.

بر این اساس، ملی پوشان کشورمان در تاریخ‌های زیر،دیدارهای تدارکاتی خود را پشت سرگذاشته و خواهند گذاشت:

26 اسفند 96/ ایران - سیرالئون

3 فروردین 97/ ایران - تونس

7 فروردین 97/ ایران - الجزایر

28 اردیبهشت 97/ ایران - ازبکستان

8 خرداد 97/ ایران - ترکیه

12 خرداد 97/ ایران - یونان

18 خرداد 97/ ایران - لیتوانی

همچنین به اطلاع می‌رساند که درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل یونان هنوز هیچ موضع رسمی جدیدی از سوی فدراسیون این کشور مطرح نشده و فقط یک مصاحبه منتسب به سرمربی تیم ملی یونان در این باره منتشر شده است. گفتنی است در صورتی که به هر دلیل دیدار دوستانه ایران و یونان برگزار نشود، فدراسیون فوتبال ایران موضوع را از طریق مبادی ذی‌ربط بین المللی برای احقاق حقوق مادی خود پیگیری خواهد کرد و فدراسیون فوتبال یونان و اسپانسر ذی‌ربط باید پاسخگو باشند.

در این میان، روابط عمومی فدراسیون فوتبال مراتب تقدیر و تشکر این فدراسیون را از سفارت جمهوری اسلامی ایران در یونان و همچنین سفارت این کشور در ایران ابراز کرده و تصریح می‌کند موضوعات مرتبط با برگزاری مسابقه، در سطح عالی در حال پیگیری است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است از آنجا که در برخی منابع اعلام شده که برای برگزاری دیدار ایران و یونان قرارداد محکمی میان طرفین در کار نبوده، بر این اساس قراردادهای مرتبط با برگزاری دیدار ایران و یونان برای تنویر افکار عمومی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار