برگزاری آموزش عمومی ایمنی و آتش نشانی در مساجد نیشابور

نیشابور (پانا )- توسط کارشناسان آتش نشانی نیشابور نکات ایمنی در خصوص حوادث و آتش سوزی های فصل گرما وهمچنین نحوه کار با خاموش کننده دستی برای مردم بیان می شود.

کد مطلب: ۸۲۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش عمومی ایمنی و آتش نشانی در مساجد نیشابور

مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای طرح دروازه بهشت در هشت بهشت که توسط شهرداری نیشابور به اجرا در آمده است و همچنین به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان ، کارشناسان آموزش سازمان برای بیان مطالب و نکات ایمنی در خصوص حوادث و آتش سوزی های فصل گرما و همچنین نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی در مساجد حضور یافته و در بین نماز ظهر و عصر به بیان این مطالب برای نمازگزاران می پردازند .
سید مهدی حسینی اظهار داشت: همه ساله در فصل گرما ما شاهد بروز آتش سوزی های متعدد در مزارع کشاورزی و باغات هستیم و از سویی در همین فصل حوادث ناشی از غرق شدگی افراد در استخرهای ذخیره آب کشاورزی رخ می دهد که برای آگاه سازی مردم و پیشگیری حداکثری از بروز این گونه حوادث و آتش سوزی ها ، کارشناسان آموزش آتش نشانی به بیان نکات ایمنی در این خصوص می پردازند .
مدیر عامل آتش نشانی گفت: این آموزش ها از امروز دوشنبه 7 خرداد ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد سطح شهر برگزار خواهد شد .
وی خاطر نشان کرد : حضور کارشناسان آتش نشانی بر اساس تماس قبلی با هیئت امنای مساجد و طبق برنامه خواهد بود که اولویت اول مناطق محروم و حاشیه شهر می باشد اما هیئت امنای مساجد نیز می توانند با تماس با شماره تلفن 42218940 مرکز آموزش آتش نشانی از چگونگی برگزاری این آموزش ها و هماهنگی برای حضور کارشناسان اقدام نمایند .
گفتنی است که طرح "دروازه بهشت در هشت بهشت " از هشتم اردیبهشت ماه تا هشتم شهریور ماه توسط شهرداری و سازمانهای زیر مجموعه با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و به خصوص مناطق کم برخوردار جنوب شهر به اجرا در آمده است که سازمان آتش نشانی نیز در این خصوص برنامه های متنوعی را به اجرا در خواهد آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار