فرماندار اردبیل:

۲۵ درصد بی‌سوادان زیرپوشش طرح سوادآموزی قرار می‌گیرند

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: امسال برنامه‌ریزی شده با همکاری دستگاه‌های مربوطه ۲۵ درصد بی‌سوادان زیرپوشش طرح سوادآموزی قرار بگیرند.

کد مطلب: ۸۲۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ درصد بی‌سوادان زیرپوشش طرح سوادآموزی قرار می‌گیرند

جواد زنجانی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی برای ما اجرای طرح باسوادی در مناطق مختلف است که امسال برنامه‌ریزی شده ۲۵ درصد افراد بی‌سواد زیرپوشش طرح باسوادی قرار بگیرند .

وی با اشاره به این که شناسایی افراد بی‌سواد برای ما حائز اهمی است افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانیم بی‌سوادان را شناسایی و نسبت به زیرپوشش قرار دادن آنان اقدام کنیم .

فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر میانگین باسوادی در اردبیل به نسبت به میانگین کشوری و استانی خوب است که ۹۵.۴ درصد باسوادی شهرستان اردبیل را تشکیل می‌دهد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی های اساسی در مدت زمان مشخص بی‌سوادی در منطقه ریشه‌کن شود .

زنجانی اظهار کرد: باید نهضت سوادآموزی در استان برنامه‌ریزی اساسی داشته باشد تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه دستگاه‌های مشخص بتوانند در مدت زمان مشخص تمام افراد بی‌سواد را از این طرح بهره‌مند کنند .

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مساجد، خانه‌های بهداشت و فضاهای خالی مدارس برای آموزش بی‌سوادان بسیار مهم است و در این زمینه همکاری خوبی داریم و انتظار داریم امسال نیز این همکاری‌ها تداوم خوبی داشته باشد .

فرماندار اردبیل افزود: حمایت از آموزشیاران طرح بی‌سوادی و زیرپوشش قرار دادن بیمه این افراد اولویت مهمی است که برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام یافته تا دغدغه و نگرانی مربیان طرح بی‌سوادی برطرف شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار