رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی:

ارتقای سطح علمی صنعت برق با مدیریت دانش میسر می شود

اراک(پانا)- رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی گفت: ارتقای سطح علمی صنعت برق با مدیریت دانش و تبادل تجربیات محقق می شود.

کد مطلب: ۸۲۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح علمی صنعت برق با مدیریت دانش میسر می شود

محمد اله داد در جلسه انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی که در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، افزود: انجمن در قالب NGO و با هدف رشد و شکوفایی فارغ التحصیلان برق، الکترونیک و کامپیوتر با پارک علم و فناوری هدف مشترکی را دنبال می کند.

وی ادامه داد: سرعت تغییر در دانش رو به گسترش و هدف اصلی پارک علم و فناوری شناسایی تغییرات علمی و انتقال آن از دانشگاه به صنعت است.

رییس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه استان مرکزی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از کمیته محیط زیست و شبکه های برق ایران بیان کرد: کتابی با عنوان "پرندگان و خطوط برق از تقابل تا تعامل" به چاپ رسیده و مسابقه عکس ویژه پرندگان و شبکه های برق در ایران در حال برگزاری است.

رییس پارک علم وفناوری استان مرکزی نیز با بیان اینکه این مجموعه با 200 واحد فناور و 40 شرکت نوپا در استان مرکزی همکاری دارد، گفت: فاز نخست این مجموعه در فضایی به وسعت هشت هزار و ٥٠٠ متر مربع در بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

محمد رفیعی افزود: حمایت و تلاش پارک علم و فناوری در جهت پروراندن ایده‌های خلاق و ارائه تسهیلات جهت ایجاد واحدهای فناور نوپا و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

گزارشی از آخرین وضعیت سایت اینترنتی جدید انجمن، تصمیم گیری در خصوص آموزش تخصصی سیستم ارتینگ و حفاظت صاعقه و برگزاری همایش نیروگاه خورشیدی در تفرش از دیگر موارد مطروح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار