جست‌وجوی تنها مفقود سیل در میانه

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امدادرسانی ها به متاثران از سیل و آبگرفتگی در شبستر و پیرانشهر ادامه دارد، گفت جست و جو ها برای یافتن تنها مفقود سیل در میانه واقع در استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جست‌وجوی تنها مفقود سیل در میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آب گرفتگی از٣٠ اردیبهشت تا ساعت 6 صبح امروز (7 خردادماه)، گفت: 15استان آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،اصفهان،البرز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان رضوی،زنجان،قزوین،قم،کردستان،گلستان،گیلان وهمدان در این مدت متاثر از سیل و آب گرفتگی بوده است.

وی به امدادرسانی در 90 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین، اشاره و بیان کرد:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به امدادرسانی به 3 هزار و 650 تن اقدام کردند، 558 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و 54 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مفقودی یک نفر و تخلیه آب از 361 واحد مسکونی، افزود: امدادگران عملیات رهاسازی 18 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب را انجام دادند.

سلیمی درباره به کارگیری 188 تیم امدادی متشکل از 795 امدادگر و نجاتگر، گفت: در این زمینه 124 دستگاه چادر، یک هزار و 700 تخته پتو، 530 تخته موکت، 180 ست ظروف، 260 کلمن، 658 کیلوگرم نایلون، سه هزار و 100 قوطی انواع کنسرو، یک هزار و 400 کیلوگرم برنج، 700 کیلوگرم روغن، 900 کیلوگرم حبوبات و 800 کیلوگرم قند و شکر توزیع شده و امدادرسانی در شبستر واقع در آذربایجان شرقی وپیرانشهر واقع در آذربایجان غربی و همچنین و جست و جوی تنها مفقود سیل در میانه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار