نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست ستاد غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد

"حسن عبداللهیان"مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در این جلسه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: برنامه‌ریزی ، صرف وقت و هزینه کردن در ارتباط با اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه و کشور می باشد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به برگزاری کلاس‌های مفید و هدفمند در اوقات فراغت دانش آموزان به رشد اجتماعی و فکری آنان کمک بسزایی می‌کند، گفت: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که اگر همراه با شناخت نیازمندی‌ها، رفع احتیاجات و برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد موجب بروز و شناسائی استعدادها و خلاقیت‌ها در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

در این جلسه در خصوص برگزاری کلاس های مختلف قرآنی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی در فصل تابستان برنامه ریزی و دارالقرآن خاتم الانبیاء (ص) ، کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی ، پژوهشسرای دانش آموزی و مدارس شاهید شهید مدرس، شاهد شهید مدنی و شهید زمانی نژاد به عنوان مکان های مجری این طرح معرفی شدند.

همنچنین مقرر شد در روستاهای مختلف شهرستان نیز با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری ها برنامه های مناسب در مدارس اجرا گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار