معاونت آموزش ابتدایی اداره کل استان البرز مطرح کرد:

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه سنجش سال 97 استان البرز

کرج (پانا) - ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی 98-97 استان البرز آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه سنجش سال 97 استان البرز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز در آئین آغاز به کار این ستاد، گفت: ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش در راستای برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای سنجش، تبلیغ و اطلاع رسانی، امکانات و تسهیلات، ایجاد هماهنگی لازم با ستاد ثبت نام استان کار خود را آغاز کرده است.

عباس کشاورز در ادامه گزارشی از اجرای برنامه سنجش سال گذشته و چگونگی اجرا ی طرح و تعداد پایگاه ها در سال جدید ارائه و از حمایت ها اداره کل تقدیر و تشکر نمودند.

وی افزود: ارائه خدمات و تسهیلات توان بخشی به نوآموزان و دانش آموزان شناسایی شده ، پیگیری و ارجاع نو آموزان دارای اختلال به مرکز تخصصی سنجش از دیگر اهداف این طرح می باشد.

وی تصریح کرد: اعضای این ستاد در زمان اجرای برنامه سنجش لازم است در فرآیند اجرای سنجش به برنامه ریزی، زمان بندی و ارزیابی این طرح مهم دقت کنند تا شرایط مناسب در پایگاه های سنجش برای نوآموزان و والدین و مجریان این طرح فراهم آید.

کشاورز یاد آور شد: برای نیروی انسانی مجری این برنامه مهم در البرز، یک دوره آموزشی، تخصصی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از جمله بینایی، شنوایی، گفتاری با هدف سنجش دقیق نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در این استان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز در این نشست گفت: اجرای این برنامه در فرآیند تعلیم و تربیت بسیار ضروری و مهم می باشد و خوشبختانه در استان هماهنگی بین دستگاه بسیار عالی و دقیق و با برنامه ریزی می باشد .

جعغر مقیمی در پایان تاکید کرد: بازدید از پایگاه های سنجش با مشارکت تمام دستگاه های مربوطه زودتر انجام گیرد تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف را شناسایی، شرایط و امکانات لازم را جهت اجرای بهتر برنامه سنجش داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار