مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری خبر داد:

ویزیت رایگان بیماران در شبکه بهداشت ری

شهرری(پانا)- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری گفت:همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در شبکه بهداشت شهرری و برخی از توابع ،بیماران نیازمند توسط پزشکان به‌طور رایگان ویزیت شدند.

کد مطلب: ۸۲۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ویزیت رایگان بیماران در شبکه بهداشت ری

سعیده شریفی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر از خدمات پزشکی در منطقه عظیم آباد در طرحی یک روزه و در مسجد محل و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت خدماتی مثل مشاوره تغذیه و روانشناسی، اندازه‌گیری قند و فشارخون برای گروه‌های در معرض خطر و مشاوره پزشکی برای مراجعه کنندگان صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ویزیت رایگان بیماران به همت مرکز سلامت جامعه قلعه‌نو و با حضور متخصص داخلی، پزشک عمومی، روانشناس و کارشناس تغذیه صورت گرفت و خدمات پزشکی و درمانی به بیماران که از منطقه قلعه‌نو روستاهای اطراف مراجعه کرده بودند ارائه شد.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری افزود: نشستی با حضور همه رابطین فرهنگی مراکز و پایگاه‌های بهداشتی به مناسبت ماه رمضان برگزار شد که در این نشست دکتر خلیل علیزاده مسئول بسیج شبکه بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان و قدردانی از زحمات رابطین ابراز امیدواری کرد که همه بتوانندبا برنامه‌ریزی دقیق از فضایل این ماه بهترین بهره را ببرند.

شریفی با اشاره به تبادل نظر درباره فعالیت‌های فرهنگی مانند برپایی باشکوه نماز جماعت، قرائت قرآن، برگزاری مسابقه و سخنرانی‌های مذهبی در این جلسه گفت: با همکاری مرکز قرآن و عترت دانشگاه، مسابقه تفسیر سوره فرقان در این مرکز برگزار می‌شود که این مسابقه بر اساس کتاب تفسیر سوره فرقان به قلم حجت‌الاسلام قرائتی طراحی‌شده و کتاب مذکور از طرف واحد فرهنگی شبکه در مراکز محیطی توزیع‌ شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدایایی از طرف دفتر قرآن و عترت به برندگان اهدا خواهد شد؛تصریح کرد:علاقه‌مندان می‌توانند پس از مطالعه کتاب با تکمیل و ارسال پرسشنامه در مسابقه شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت شهرری از برگزاری جلسه ماهانه واحد بهداشت حرفه‌ای با حضور کارشناسان شاغل در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی نیز خبرداد و گفت: در این جلسه ابتدا محمدرضا رنجبران معاون و کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه ضمن خیرمقدم به حاضران، در مورد تکمیل و ارسال هرچه سریع‌تر فرم‌های مصوب ارگونومی تأکید کرد و توجه به ارگونومی در صنایع و اداره‌ها را امری بسیار مهم در تأمین سلامت نیروی انسانی دانست و از کارشناسان خواست تا در این مورد دقت نظر کافی را داشته باشند.

شریفی با اشاره به اهمیت توجه به عوامل زیان‌آور شغلی گفت: در این جلسه درباره اقدامات مهم در زمان مواجه با این عوامل، پرتوهای زیان‌آور محیط کار و پرتوهای یون‌ساز زیان‌آور محیط کار نیز آموزش هایی داده شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار