اولین اثر رسمی آرین نائینی منتشر شد

تهران (پانا)- اولین موزیک ویدئوی رسمی آرین نائینی با عنوان «مرز بی کسی»، پس از طی پروسه های قانونی و کسب مجوز رسمی، به کارگردانی صبا مقدمی و تهیه کنندگى کیان حجازى، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۲۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین اثر رسمی آرین نائینی منتشر شد

قطعه «مرز بی کسی» اولین اثر مجاز و رسمی آرین نائینی است، این خواننده در بخشی از فیلم سینمایی «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد» هنرنمایی کرده بود و حالا پس از گذشت سال ها، اثر تازه خود را از طریق رسانه های مجاز و معتبر به گوش مخاطبان می رساند.

نائینی از جمله هنرمندانی است که علیرغم دعوتنامه هاى متعدد هنرى از کشورهاى اروپایى، به عشق وطن و هم ‌میهنانش در داخل کشور ماند تا روزى بتواند بصورت قانونى و در چارچوب قوانین رسمی ایران، براى مخاطبین محتواى فرهنگى تولید کند. ناگفته نماند این روزها آرین نائینى با اعضاى گروهش در حال تمرین مستمر براى اجراهاى زنده پیش رویشان هستند و طبق گفته های «کیان حجازی» تهیه کننده آثار نائینی، آلبومی هم از این موزیسین، مراحل دریافت مجوز را پشت سر گذاشته و به زودی توسط «نشر و پخش جوان» راهی بازار موسیقی خواهد شد.

شایان ذکر است که «مرز بی کسی» در قالب موزیک ویدئو از طریق رسانه های رسمی انتشار موسیقی در ایران، رایگان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار