خبرنامه اوقات فراغت کاشمربا همکاری خبرنگاران پانا منتشر می شود

کاشمر (پانا)- دبیر اجرایی ستاد اوقات فراغت آموزش وپرورش کاشمر در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی ستاد گفت: به منظور ایجاد رقابت سالم و ارائه مستندات و گزارشات مصور و تخصصی خبرنامه اوقات فراغت کاشمربا همکاری خبرنگاران پانا منتشر می شود

کد مطلب: ۸۲۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنامه اوقات فراغت کاشمربا همکاری خبرنگاران پانا منتشر می شود

ابراهیم ترکمانی،کارشناس فرهنگی و هنری و دبیر اجرایی ستاد اوقات فراغت آموزش وپرورش کاشمر در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی این ستاد که در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی تشکیل شده بود در یک گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: به منظور ایجاد رقابت سالم و ارائه مستندات و گزارشات مصور و تخصصی خبرنامه اوقات فراغت کاشمربا همکاری خبرنگاران پانا منتشر می شود.

وی گفت ترتیبی اتخاذ شده که دانش آموزان عضو پایگاه های تابستانی انعکاس فعالیت های خود را در این نشریه ببینندو برای داشتن فعالیت بیشتر وکسب امتیاز بیشتر با سایر اعضای پایگاه های اوقات فراغت رقابت داشته باشند.

ترکمانی افزود: وجود این نشریه کوچک اما منظم ومستمر موجب می شود که پایگاه ها از خلاقیت و ابتکارات سایر مراکز مطلع شده وبا گذاشتن مسابقات در رشته های مختلف تعامل بین مراکز افزایش یابد و ماندگاری دانش آموزان در پایگاه ها افزایش خواهد یافت.

دبیر اجرایی ستاد اوقات فراغت در ادامه ضمن اعلام حمایت جناب دکتر طاهریان مدیریت آموزش و پرورش و رئیس ستاد اوقات فراغت از این طرح بر دستور ایشان برای قانونمند شدن و تایید شدن وظیفه اشخاص در امور مختلف خبر داد تا با قدرت و اختیار کامل بتوانند فعالیت نمایند.

ترکمانی در ادامه مهمترین قسمت های نشریه را مسابقه؛ خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، طنز، عکس، فیلم و کاریکاتورو نقاشی گزارش بازدید و معرفی فعال ترین و برترین های هر پایگاه اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار