چهارمحال و بختیاری

پیگیری مطالبات رانندگان و اصناف

شهرکرد (پانا) - استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه پیگیر مطالبات به حق رانندگان هستیم، گفت: طرح مطالبات صنفی نباید به ناامن کردن جامعه منجر شود.

کد مطلب: ۸۲۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مطالبات  رانندگان و اصناف

اقبال عباسی شامگاه شنبه در شورای اداری شهرستان بروجن افزود: مشکلات و مطالبات به حق اصناف باید از راههای قانونی دنبال شود و دولت نیز پیگیر مطالبات رانندگان است .
وی ادامه داد: مسئولان موظفند مطالبات رانندگان را گوش دهند و ما نیز در استان به دنبال حل و فصل مشکلات هستیم .

عباسی بیان کرد: هیچ صنفی برای گرفتن حق و حقوق خود نباید مسیر را برای خانواده ها ناامن کند .
وی تصریح کرد: مخالفان نظام نیز این روزها بدنبال ملتهب کردن فضای جامعه هستند، از این رو مطالبات صنفی نباید محلی برای سوء استفاده مخالفان باشد .
استاندار چهارمحال وبختیاری با تاکید بر هوشیاری و درایت مسئولان در مواجهه با مشکلات و مسائل استان افزود: ضروری است تا در صورت بروز مشکلی، مسئولان با برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم از دامن زدن به اعتراضات و مشکلات جلوگیری کنند .

عباسی در ادامه آب، بیکاری، انتصاب ها، نگاه سیاسی به مسائل و غلبه آن بر مسائل توسعه ای را از مهمترین چالش های استان برشمرد و گفت: همه تلاش خود را برای رفع این چالش ها به کار گرفته ایم وی با بیان اینکه پیگیر مشکلات آب شهرستان بروجن هستیم، افزود: پیش بینی های لازم برای مواجهه با بحران احتمالی آب در تابستان انجام شده است .

عباسی تصریح کرد: امسال بروجن مشکل آب نخواهد داشت و اجرای طرح بن- بروجن که در سال گذشته متوقف شده بود، با جذب اعتبار از سر گرفته شده است .
وی جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات استان دانست و گفت: این مهم با فراهم سازی بسترهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محقق می شود .

در این جلسه مسعود ملکی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی و از خدمات علی محمد مرادی سرپرست فرمانداری بروجن و سیف الله فیاضی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار