فرصت حضور در رویداد آموزشی معتبر Game Executive فنلاند

تهران (پانا) - انستیتو ملی بازی‌سازی قصد دارد تعدادی از فعالان حوزه بازی‌سازی کشور را به دوره آموزشی Game Executive که در تاریخ 25 مهر تا 2 آبان در کشور فنلاند برگزار می‌‎شود، اعزام کند. داوطلبین تا تاریخ 20 خرداد فرصت دارند برای شرکت در این رویداد آموزشی ثبت‌نام و آمادگی خود را اعلام کنند.

کد مطلب: ۸۲۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فرصت حضور در رویداد آموزشی معتبر Game Executive فنلاند

دوره آموزشی Game Executive با نگاهی استراتژیک به نیازهای یک کسب و کار در حوزه گیم طراحی شده و قادر است مهارت شرکت‌کنندگان را در اداره کسب و کار، برداشتن گام‌های روبه‌جلو و یافتن راه‌حل بحران‌های پروژه‌‍‌های جاری، افزایش دهد.

در دوره آموزشی Game Executive شاهد سخنرانی مجموعه‌ای از اساتید و متخصصین درجه یک جهانی خواهیم بود که این دوره را به یک تجربه تکرارناپذیر تبدیل می‌کند. شرکت در این دوره به رهبران، مدیران، بنیان‌گذاران و متخصصان با پتانسیل‌‌های رهبری و مدیریتی در شرکت‌های فعال در صنعت گیم توصیه می‌شود.

هزینه ثبت نام برای حضور در این دوره که در دانشگاه معتبر Aalto واقع در شهر هلسینکی فنلاند برگزار می‌شود 4950 یورو است که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آن را تقبل خواهد کرد. هزینه‌ی سفر و اقامت به عهده ثبت‌نام‌کنندگان است.

گفتنی است شرکت کنندگان در این دوره تعهد می‌دهند که آموزش‌های دیده شده در این دوره را به مدت ۴۰ ساعت در طول یکسال در انستیتو ملی بازی‌سازی تدریس نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار