خبر خوش معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برای شاخه فنی و حرفه ای ها

هنر جویان شاخه "فنی و حرفه ای و کار دانش" بدون آزمون می توانند تا کاردانی ادامه تحصیل دهند

زاهدان (پانا)- معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هدایت تحصیلی برای دانش آموزان "هنر جویان" در شاخه هایی"فنی و حرفه ای و کار و دانش" در سال ۹۸ بدون آزمون می باشد، گفت: دانش آموزان پس از سه سال در آموزش و پرورش و دو سال در دانشکده فنی، به صورت پیوسته مدرک کاردانی دریافت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هنر جویان شاخه "فنی و حرفه ای و کار دانش" بدون آزمون می توانند تا کاردانی ادامه تحصیل دهند

معاون متوسطه اداره کل با اشاره به اینکه دانش آموزان کار و دانش باید حد نصاب نمره به دانشگاه را کسب کنند اظهار داشت: هدایت تحصیلی برای هر شهرستان و ناحیه در سطح استان بر اساس شاخص ها، نسبت به نرم کشور مشخص شده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال مدارس نمونه نداریم اما هیات امنایی "دولتی و عادی" داریم و زمان ثبت نام آن نیز منوط به دستور وزارت خانه "آموزش و پرورش" است و خانواده ها از نیمه دوم خرداد ماه پس از دریافت کارنامه پایانی دانش آموزان منتطر اعلام زمان دقیق آن باشند.

رخشانی خاطر نشان کرد: ثبت نام ها در پایه های ابتدایی، متوسطه اول "هفتم" و در متوسطه دوم "دهم" بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت خواهد بود.

معاون متوسطه اداره کل با اشاره به اینکه ثبت نام برای پایه هفتم هر ساله به دو روش (ثبت نام در مدارس استعداد های درخشان و نمونه و دیگری مدارس عادی) پس از آزمون در مرداد ماه صورت می پذیرفت تصریح کرد: خوشبختانه امسال ما در این پایه آزمونی نداریم و ثبت نام در پایه هفتم بدون آزمون است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار