لیگ ملتهای والیبال؛ شوک سامورایی به والیبال ایران

تهران (پانا) –تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار از لیگ ملت‌های جهان مقابل ژاپن شکست خورد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملتهای والیبال؛ شوک سامورایی به والیبال ایران

تیم ملی فوتسال ایران که روز گذشته توانسته بود در جدال با استرالیا به اولین پیروزی خود در لیگ ملت‌های والیبال جهان دست یابد، امروز از ساعت 17:30 با ژاپن روبرو شد، تیمی که در 5 بازی آخر روبرو به ایران باخته بود.

بر خلاف انتظارها ژاپنی‌ها در این بازی به هیچ عنوان نشانه‌ای از تیمی که 5 بار به ایران باخته‌است را نداشتند و از همان ست اول با ارائه والیبالی حساب شده کار را دنبال کردند و توانستند ست اول را 22 بر 25 به سود خود تمام کنند.

در ست دوم شاگردان کولاکوویچ که شوک ناشی از ست اول را درک کرده بودند سعی در بازگشت به بازی داشتند و پا به پای حریف پیش رفتند اما یک دریافت اشتباه در پوئن آخر باعث شد تا ژاپنی‌ها به پیروزی 30 بر 28 برسند و یک امتیاز خود از دیدار با ایران را قطعی کنند.

ست سوم بازی آخرین فرصت برای تیم ملی والیبال ایران بود که به جریان بازی برگردد و امیدهایش برای کسب دومین برد را زنده نگه دارد. شاگردان کولاکووچی این ست را 25 بر 23 بردند تا امیدها برای بازگشت ایران به بازی زیاد شود.

پیروزی ایران در ست سوم باعث شد تا ست چهارم برای هر دو تیم بسیار حیاتی شود، ایران بدنبال کشیده شدن بازی به ست پنجم بود؛ درخواستی که کاملا بر خلاف خواسته سامورایی‌ها بود. جدال دو تیم در این ست بسیار نزدیک و نفس‌گیر دنبال شد اما باز هم ضعف در دریافت برای ایران درسرساز شد و ژاپنی‌ها توانستند با پیروزی 25 بر 23 این ست را تمام کنند و در مجموع 3 بر یک برنده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار