با انعقاد توافقنامه اجرایی

دوازدهمین جشنواره کشوری مهارت های هنری شاخه کاردانش در اراک برگزار می شود

اراک(پانا)- جشنواره کشوری مهارت های هنری شاخه کاردانش با شرکت بیش از یکصد هنرجو در 11 گرایش هفته آخر تیرماه سال جاری در شهر اراک برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین جشنواره کشوری مهارت های هنری شاخه کاردانش در اراک برگزار می شود

توافقنامه اجرایی جشنواره کشوری مهارت های هنری شاخه کاردانش با حضور آذر کیش مدیر کل دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت متبوع در محل اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی منعقد شد.

مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت سایر سازمان های دولتی استان در برگزاری این جشنواره، از قبولی میزبانی این دوره توسط استان مرکزی تقدیر کرد.

آذرکیش هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی نخبگان هنری به جامعه، کشف استعدادهای مختلف و ارتقای سطح کیفی رشته های زمینه هنر شاخه کاردانش دانست.

وی با اشاره به اهمیت شاخه کار و دانش در توسعه فرهنگ کسب و کار در جامعه گفت: شاخه کاردانش با توجه به ترویج و تعمیق مهارت های شغلی در دانش آموزان در توسعه فرهنگ کار در بین هنرجویان این رشته نقش به سزایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: برگزاری جشنواره هایی نظیر جشنواره مهارت های هنری سبب تقویت روحیه خودباوری، بالابردن دانش و روحیه نوآوری و ارج نهادن به ارزش های فرهنگی و هنری ایران اسلامی در دانش آموزان می شود.

شهریار فولادوند افزود: جشنواره مهارت های هنری شاخه کار دانش با ترغیب دانش آموزان به تقویت بنیه علمی همچنین ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی منجر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار