تجلیل از مربیان فعال سازمان دانش آموزی نیشابور

نیشابور (پانا)- اردوی آموزشی، تفریحی و مراسم تجلیل از مربیان فعال تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش آموزی نیشابور در شهر خرو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مربیان فعال سازمان دانش آموزی نیشابور

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور در تشریح این خبر گفت: این اردوی یک روزه با هدف ترویج برنامه های اردویی و تشکیلاتی و تجلیل از مربیان فعال و پرتلاش سازمان دانش آموزی شهرستان در منطقه ییلاقی شهر خرو برگزار شد.
اسماعیل سلیمانی با تقدیر از رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به جهت حضور در این همایش، افزود: ما معتقدیم که کار گروهی و تشکیلاتی برگرفته از تجارب و اندیشه های مختلف است و می تواند در انگیزه بخشی و نشاط مربیان در مسیر اهداف تبیین شده کمک شایانی داشته باشد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که در این همایش یکروزه اجر شد، کوهنوردی و پاکسازی محیط زیست بود که این موضوع نیز از دغدغه های همیشگی ما بوده است و تلاش خواهیم کرد که این دومقوله(کوهنوردی و حفظ محیط زیست) را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تجلیل از مربیان فعال سازمان دانش آموزی با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، فعالیت های اردویی و گروهی و تجلیل از معاون اسبق پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور از جمله برنامه های دیگر اجرا شده در این اردوی یکروزه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار