رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه اینترنتی صورت می پذیرد

زاهدان(پانا)-رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در مدارس شاهد صرفا از طریق سامانه اینترنتی سجا به آدرس www.saja.medu.ir صورت می گیرد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه اینترنتی صورت می پذیرد

حسینعلی دهباشی گفت: دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در پایه های هفتم و دهم متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد، طبق زمان بندی (پایه اول ابتدایی از 97/3/1لغایت97/3/15- پایه هفتم دوره متوسطه اول از97/4/1لغایت 97/4/14 - پایه دهم دوره متوسطه دوم از 97/4/10 لغایت 97/4/24 ) پس از ورود به سامانه اینترنتی www.saja.medu.ir و انتخاب " بخش ثبت نام مدارس شاهد" با درج کد ملی و سریال شناسنامه می توانند سایر مراحل ثبت نام را طی کنند.

وی افزود: اطلاعات مربوط به ایثارگری افراد در این سامانه موجود است و پس از طی مراحل پیش ثبت نام، به دانش آموز کد رهگیری ارائه می شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان ادامه داد: اولیا محترم دانش آموزان بعد از اعلام نتیجه قطعی، باید با ارائه اصل مدارک لازم به مدرسه مراجعه و مدارک دانش آموز با اطلاعات موجود در سیستم مطابقت داده شود ودر نهایت ثبت نام نهایی صورت پذیرد.

دهباشی اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه ( غیر از اول ابتدایی، هفتم و دهم) از تاریخ 97/5/1 لغایت 97/5/10 با مراجعه حضوری به مدارس شاهد و در صورت وجود ظرفیت خالی، توسط مدیران مدارس انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار