مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

راهیابی 10 فرهنگی خوزستانی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی 10 اثر تجربه برتر فرهنگیان خوزستانی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 10 فرهنگی خوزستانی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی

محمد تقی زاده با بیان اینکه هفتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی هر ساله با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان جهت حضور در عرصه های پژوهشی، تربیتی و به منظور استفاده از اندوخته های تجربی معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره از جشنواره شاهد حضور 50 اثر در مرحله استانی بود که پس از پایان فرآیند داوری این آثار در دبیرخانه استانی جشنواره 10 اثر برتر به مرحله کشوری که در استان اردبیل برگزار خواهد شد، راه یافتند.

وی با اشاره به نفرات برتر این جشنواره در مرحله استانی، گفت: مهین قنواتی از بندر ماهشهر، ژیلا شفیعی از رامهرمز، مهناز اسیوند از ناحیه 4 اهواز، مسعود نقدی نژادیان از سردشت، سعید زبیدی از ناحیه 2، پروانه عزتی از زیدون،زینب عامری نژاد از شاوور، مریم مدحج از ناحیه 2 اهواز، معصومه طاهری از ناحیه 4 اهواز و لیلا سلامات از باوی 10 نفر برتر مرحله استانی این دوره از جشنواره بودند که به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان افزود: برگزاری جشنواره های این چنینی می تواند نقش مهمی در ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار