درمدارس شهیدمصلایی و نازنخ

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین: جامعه ای که دختران آن نجیب و پاکدامن باشند هیچگاه دچار آسیب نخواهد شد

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه معاون آموزش ابتدایی و رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در مدارس بسته حمایتی شهیدمصلایی و نازنخ شهر اقبالیه حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با فرهنگیان و دانش آموزان ، در جلسه شورای معلمان این مدارس حضور یافت.

کد مطلب: ۸۲۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:  جامعه ای که دختران آن  نجیب و پاکدامن باشند هیچگاه دچار آسیب نخواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین سالار قاسمی در جلسه شورای معلمان مدارس شهیدمصلایی و نازنخ اقبالیه با اشاره به فعالیت موثر و قابل قبول مدارس بسته حمایتی، گفت : با اطلاعات دقیق و کاملی که دارم معتقدم مدارس بسته حمایتی جز واحدهای آموزشی بسیار خوب و باکیفیت ما هستند.

وی اظهارداشت : معلم خوب ، معلم دانش آموز است نه معلم کتاب یعنی خود را براساس ویژگی های دانش آموز تنظیم می کند نه دانش آموز را بر مبنای کتاب

قاسمی با اشاره بر نقش بی بدیل زنان و دختران در سعادتمندی جامعه ، تاکید نمود : اگر در جامعه ای دختران آن جامعه نجیب،جسور،عفیف، شجاع و پاکدامن باشند، آن جامعه هیچگاه دچار آسیب نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : اعتقاد من این است که نظام تعلیم و تربیت ما برای پیشرفت در تمامی جنبه ها باید روی پیش دبستانی و ابتدایی کار کند .

وی تاکید نمود : با تمام محدودیتها و مشکلات و نواقص هیچ گروه وصنفی مانند معلمان با دلسوزی و تعهد کار نمی کنند

در ادامه این بازدید سالارقاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جمع دانش آموزان حضور یافت و در فضایی صمیمانه خطاب دانش اموزان اظهارداشت : هر دانش آموز باید خود را با مطالعه و خواندن کتاب های مختلف ، مجهز به دانش و معرفت نماید و نباید با استفاده بی رویه و بدون برنامه ریزی از فضای مجازی وبرنامه های تلویزیونی باعث عقب ماندگی در مسیر رشد و تعالی خود شود.

وی تاکید نمود : بهترین چیزی که در دنیا باعث رشد و کمال می شود نماز است ، نماز باحضور قلب سرچشمه تمام خوبی هاست و انسان را از بدی ها حفظ می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار