آزادی 21 نفر ازمحکومان جرایم غیرعمد به دست دانش‌آموزان تهرانی

تهران (پانا) - با همیاری دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان نرگس منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران، تاکنون21 نفر از سربازان جوانی که از روی غفلت و نا آگاهی مرتکب جرائم سبک و غیرعمدی شده بودند و به دلیل محکومیت مالی در حبس به‌سر می‌بردند، از زندان آزاد شده‌اند.

کد مطلب: ۸۲۴۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آزادی 21 نفر ازمحکومان جرایم  غیرعمد به دست دانش‌آموزان تهرانی

درپی اقدام شایسته دانش آموزان و فرهنگیان مجتمع آموزشی نرگس منطقه یک تهران، صبح امروز معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک به نیابت از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان این واحدآموزشی حاضر شدند و با اهدای تابلو و لوح سپاس از مدیر ، همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان این مجتمع قدردانی کردند.

در این دیدار صمیمی، حدادی ضمن ابلاغ پیام قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش تهران از اقدام خیرخواهانه همه دانش‌آموزان، اولیا و مربیان دبیرستان نرگس که با کمک‌های مالی خود زمینه آزادی 21 نفر از سربازان زندانی را فراهم آورده‌اند قدرددانی کرد و گفت: امروز اینجا هستیم تا ما نیز در ثواب این امر خیر شریک باشیم.

حدادی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران ابراز امیدواری کرد حرکت خیری و عمل نیک‌اندیشانه این واحدآموزشی، سرمشقی برای سایر مدارس بشود و بستری فراهم شود تا افرادی که با یک قصور به زندان افتاده‌اند بتوانند به خانواده خود بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه می بایست در همه مولفه‌های تعلیم و تربیت صاحب برنامه باشیم خطاب به مدیر و کادرآموزشی این مدرسه افزود: این اقدام شما سرسلسله کاروان آزادی زندانیانی خواهد بود که به لحاظ محکومیت‌های مالی و جرائم سبک گرفتار زندان شده اند.

در ابتدای این دیدار نیز مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک ماه رمضان و ضمن آرزوی بهره‌مندی همگان از فیوضات این ماه عزیز، با اشاره به اینکه این حرکت یک الگوی فرهنگی و تربیتی و یک خط‌شکنی زیبا در بین جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان است، اظهار کرد: بوی مدرسه و هویت مدرسه در این واحدآموزشی به مشام می‌رسد.

راه‌پیما با قدردانی از کادرآموزشی و معلمان دبیرستان نرگس منطقه یک افزود: با انجام این اقدام روحیه هم‌زیستی را به نسل آینده ساز ایران اسلامی آموزش می‌دهیم. امیدوارم این کار شما الگوی برای سایر مدیران و دانش‌آموزان باشد تا با برگزاری جشن‌های گریزان، امکان آزادسازی معلمان زندانی و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌های خود در عید سعید فطر مهیا شود.

در ادامه طاهری معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک تهران نیز با تقدیر از مدیر و همکاران فرهنگی دبیرستان نرگس اظهارداشت: به حمدلله ارکان این مدرسه صاحب سبک هستند و از همه جانبه نگری و حرکت تیمی خوبی برخوردار می باشند .

همچنین نیکنام مدیر دبیرستان نرگس،با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این واحد آموزشی بیان کرد: حضور شما نشان داد که کار معلم و فعالیت مدرسه دیده می شود.

او گفت: در سال آینده نیز تلاش می کنیم تا این امر خیر با مشارکت بیشتری ادامه یابد و این حرکت معنوی زمینه ای بشود تا دیگران هم بدانند از آنها چه کارهای بزرگی بر می آید.

دانش‌آموزان و کادر آموزشی این مجتمع در زمان زلزله کرمانشاه نیز با اهدای دو هزار جفت کفش به کمک زلزله‌زدگان شتافته بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار