فرمانده گردان مسلم

نسل جوان ما را با وصیت نامه شهدا آشنا سازید

گرگان(پانا)-جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گلستان با هدف گرامیداشت حماسه سوم خرداد و روز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان ما را با وصیت نامه شهدا آشنا سازید

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گلستان با هدف گرامیداشت حماسه سوم خرداد و روز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار گردید.

حاج تقی ایزد فرمانده گردان مسلم ، لشگر 25 کربلا و جانباز 70درصد هشت سال دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام پرداخت.

ایزد با نام بردن از رزمندگانی که در عملیات های مختلف جان بر کف گرفته و افتخار آفریدند گفت: آن روز تمام دنیای کفر و طاغوت و با تمام تجهیزات و امکانات در برابر ما ایستاده بود و آنها همه چیز داشتند و ما فقط خدا و امام را داشتیم و در برابر تمام دنیای آنها ایستادیم.

فرمانده گردان مسلم، ولایتمداری واقعی را در لبیک به رهبر معنا و گفت: اگر می خواهید معنای واقعی ولایتمداری را متوجه شوید آن را در رفتار شهیدان ما جستجو کنید که در برابر فرمان رهبر خود جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و فقط در یک کلام چشم و اطاعت را بر زبان جاری می ساختند.

این جانباز 70درصد هشت سال دفاع مقدس در ادامه افزود: نسل جوان ما را با وصیت نامه شهدا آشنا سازید و به جرات به شما می گویم که اگر تمام وصیت نامه شهدا را ورق بزنید حتی یک جمله در مورد امور دنیوی نخواهید یافت و این وظیفه آموزش و پرورش است که نسل جوان را با این الگوهای ایثار و مقاومت آشنا سازد.

حاج تقی ایزد با نام بردن از پدران فرزندان شهیدی که در مراسم حضور داشتند و دیگر فرماندهان شهید استان، به بیان رشادت های این عزیزان پرداخت و آنها را اسطوره های مقاومت نامید.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و رشادت های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را وظیفه و رسالت اصلی آموزش و پرورش نامید و گفت: بسیار افتخار دارم که در کنار فرماندهی نشسته ام که حتی نشستن در کنار ایشان را برای خود افتخاری بزرگ می دانم.گوهری راد افزود: اقتدار و امنیت امروز ما مرهون رشادت های دلیرمردانی چون حاج تقی ایزد است که به ندای مقتدای زمان خود لبیک گفتند و برای پاسداری از حریم میهن لحظه ای درنگ نکردند.

شعرخوانی و پخش سرود و تجلیل از فرمانده جنگ توسط فرزندان شاهد از دیگر بخش های این جلسه بود.در پایان این مراسم نیز انتخابات صندوق وام ضروری اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار