سرخیو راموس مصر را ماتم زده کرد؛ کابوس جام جهانی بدون محمد صلاح پر رنگ شد  

تهران (پانا) – وضعیت مصدومیت محمد صلاح در ابهام قرار دارد اما احتمال اینکه او به جام جهانی برسد شاید کمتر از 50 درصد باشد.  

کد مطلب: ۸۲۴۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سرخیو راموس مصر را ماتم زده کرد؛ کابوس جام جهانی بدون محمد صلاح پر رنگ شد  

بدترین اتفاق‌هایی که امکان داشت برای لیورپول در فینال لیگ قهرمانان پدیدار شود رخ داد؛ بدشانسی‌هایی که با با مصدومیت شدید و عجیب محمد صلاح با فن یک دست یک پای سرخیو راموس در نیمه اول شروع شد و با اشتباهات فاجعه بار کاریوس گلر سرخ ها ادامه پیدا کرد.

مصدومیت صلاح یکی از عواملی بود که تاثیر زیادی در از دست رفتن قهرمانی برای لیورپول داشت؛ اما علاوه بر فینال لیگ قهرمانان، آنچه نگرانی ها را در لحظه مصدومیت صلاح بیشتر کرد آینده او در جام جهانی بود.

در حالی که بی‌بی‌سی لحظاتی پس از بازی گزارش داده بود مصدومیت محمد صلاح شدید است و او باید کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد و جام جهانی را از دست خواهد داد و این موضوع با تایید یورگن کلوپ همراه شد؛ فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرده است که محمد صلاح دچار شکستگی کتف نشده است تا یکی از دغدغه های هواداران تیم ملی مصر در جام جهانی رفع شود اما همچنان مشخص نیست روند درمانی او در روزهای آینده به چه شکل خواهد بود. فدراسیون فوتبال مصر به رسیدن صلاح خوشبین است اما باید در انتظار چند روز آینده ماند و دید او نیاز به جراحی دارد یا خیر.

شب گذشته در حالی که می توانست برای مصری ها یک رویای به تمام معنا باشد، با شاهکار سرخیو راموس شرایطی بد و کابوس وار برای مردم مصر رقم زد که تیم ملی شان پس از 28 سال توانسته است به جام جهانی برسد اما به احتمال زیاد فوق ستاره این روزهای لیگ برتر جزیره را در اختیار نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار