مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد: حضور آموزش و پرورش در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با 19 غرفه

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از حضور پررنگ بخش های مختلف آموزش و پرورش با 19 غرفه در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد: حضور آموزش و پرورش در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با 19 غرفه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز، محمدرضا مسیب زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در تهران گفت: بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در 2 بخش داخلی و خارجی در مصلای تهران از 29 اردیبهشت ماه تا 16 خرداد گشایش یافته است.

وی افزود: در این نمایشگاه که بخش خارجی آن از 6 خرداد فعالیت خود را آغاز می کند، آموزش و پرورش با ایجاد 19 غرفه حضور پررنگی را در بین سایر دستگاه های دولتی و غیردولتی تجربه می کند.

مسیب زاده تصریح کرد: فعالیت های قرآنی این نمایشگاه در 5 بخش؛ عفاف و حجاب، رسانه و فضای مجازی، کودک و نوجوان، بین الملل و آموزش به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: معاونت ابتدایی، سازمان پژوهش، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، آموزش و پرورش استثنایی و...شهر و شهرستان های استان تهران، عشایر و مدارس برخی شهرستان های کشور، آثار خود را در حوزه قرآنی در این نمایشگاه ارائه نموده اند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: هریک از غرفه ها با اسامی جداگانه ای در این نمایشگاه حضور یافته است که می توان به برخی از آنها از جمله؛ فرشتگان زمینی مربوط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مشاوره قرآنی، فعالیت ها و اقامه نماز، قصه گویی، محافل اُنس با قرآن، جشن عبادت، حفظ موضوعی و آموزش مفاهیم قرآن گلبرگ های قرآنی و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 14 شب و از ساعت17 تا24 میزبان دانش آموزان و اولیای آنها از مناطق مختلف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار