مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز: پیشرفت انقلاب با اشاعه تفکر شهدا

کرج (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نگین درخشان انقلاب اسلامی دانست و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهم‌ترین عوامل تداوم انقلاب است.

کد مطلب: ۸۲۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز: پیشرفت انقلاب با اشاعه تفکر شهدا

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا، به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به دیدار همسر شهید حماسه سوم خرداد ابراهیم شیخی و جانباز حماسه سوم خرداد رجب احمدی رفته و با آنان در فضایی صمیمی به گفتگو پرداختند.

طاهرنژاد در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نگین درخشان انقلاب اسلامی دانست و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهم‌ترین عوامل تداوم انقلاب است.

وی افزود: تکریم خانواده‌های ایثارگران یک وظیفه همگانی برای جامعه و نظام اسلامی به‌حساب می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر وظیفه امروز جامعه را در شرایط کنونی، ادامه راه شهدا، جانبازان و ایثارگران، استقامت در مقابل تحریم‌های دشمنان و پایداری بر مسیر پرافتخار ولایت دانست و تصریح کرد: اشاعه‌ی تفکر و راه و رسم زندگی شهدا و جانبازان سبب خواهد شد تا انقلاب اسلامی همچنان و بیش‌ازپیش در مسیر پیشرفت و توسعه گام‌های اساسی برداشته و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری طی کند.

طاهرنژاد در پایان تأکید کرد: حقیقتاً خانواده‌های شهدا و ایثارگران نعمتی ارزشمند برای انقلاب و کشور به حساب می آیند و دیدار با این عزیزان همیشه موجب قوت قلب مسئولان و مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار