مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

راه اندازی سامانه معرفی کالای ایرانی در دستگاه تعلیم و تربیت استان/ عمل‌گرایی لازمه تحقق شعار سال

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه عمل‌گرایی لازمه تحقق شعار سال است، گفت: سامانه معرفی کالای ایرانی در آموزش وپرورش یکی از اقدامات ضروری است که باید انجام شود.

کد مطلب: ۸۲۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سامانه معرفی کالای ایرانی در دستگاه تعلیم و تربیت استان/ عمل‌گرایی لازمه تحقق شعار سال

محمد دستورانی در جلسه ستاد پیگیری تحقق شعار سال ضمن تبریک ماه مبارک رمضان افزود: مهم‌ترین راه‌کار تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، اقدام عملی و واقعی در این راستا است.

وی بااشاره به اهمیت شعار سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این نامگذاری حاصل یک لحظه نبوده و حاصل ساعت ها و روزها تفکر و تجزیه تحلیل است و نشان دهنده اهمیت موضوع در نظر مقام معظم رهبری است؛ لذا همه مسئولین باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق و عملی ساختن این شعار به کار گیرند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: رویکرد و نگاه شعاری، تزئینی و همایشی به شعار سال، آفت و مانع اصلی تحقق آن است و رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال ۹۷ اجرایی کردن و اقدام عملی شعار سال است.

دستورانی، نقش آموزش و پرورش را در گفتمان سازی شعار سال ویژه و مهم دانست و خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش به‌عنوان دستگاه فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی و تبیین موضوع و انتقال پیام مقام معظم رهبری، به‌ویژه از طریق جمعیت گسترده دانش‌آموزی می‌تواند ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اینکه همه در جهت تحقق پیام راهبردی مقام معظم رهبری مسئولیت دارند، گفت: تشکل ها، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی حوزه معاونت پرورشی و پشتیبانی در آموزش و پرورش، نقش محوری در تبیین و فرهنگسازی حمایت از کالای ایرانی دارند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بر انطباق برنامه ها در هر معاونت با سند تحول بنیادین و راهکارهای آن تاکیدنمود و اذعان کرد: سامانه معرفی کالای ایرانی در آموزش وپرورش، یکی از اقدامات ضروری است که باید انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار