سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه  به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی

سرپرست فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه به زبان ترکی آذری خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه  به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی

احمد اسدی سرپرست فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این جشنواره در دو بخش اشعار رمضان و آزاد برگزار می شود و هنرمندان گرامی می توانند آثار خود را تا 20 خرداد ماه 97 به دبیرخانه این جشنواره مستقر در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه ارسال کنند.

وی ادامه داد:دربخش رمضان به نفرات اول تا سوم بخش رمضان لوح سپاس، تندیس جشنواره و جوایز نقدی تعلق می گیرد و هنرمندان می توانند اشعار خود در قالب های مختلف از جمله عروض، هجایی و یا سبک های جدید و با موضوع رمضان و یا موضوعیت یکی از مناسبت های موجود در ماه مبارک رمضان و یا مفهومی از این ماه مبارک که در اشعارشان آمده ارسال کنند.

دبیر اجرایی دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه به زبان ترکی آذری گفت: در بخش آزاد نیز به سه اثر برتر ارسالی بدون در نظر گرفتن رتبه لوح سپاس، تندیس و جوایزی نقدی تحت عنوان آثار منتخب بخش آزاد تعلق خواهد گرفت.

اسدی تصریح کرد: هنرمندان و شعرای علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره شعر رمضان به آدرس "ارومیه- فلکه رودکی- خیابان باغبان نوین- فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه- دبیرخانه دومین جشنواره شعر رمضان" ارسال کنند.

وی عنوان کرد: تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه 23 خردادماه خواهد بود و آثار ارسالی نباید در جشنواره های دیگری حائز رتبه های برتر و منتخب شده باشند.

سرپرست فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه با توجه به برگزاری شهرستانی این جشنواره خاطرنشان کرد: نخستین دوره جشنواره شعر رمضان سال گذشته با شرکت هنرمندان از 9 استان برگزار شد وامسال نیز چنانچه شاعرانی از سایر شهرها و استانها علاقمند شرکت در دومین دوره جشنواره باشند، آثارشان پذیرش و مورد داوری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار