معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز خبر داد:

اطعام ۴۲ هزارنیازمند البرزی در ماه مبارک رمضان

کرج (پانا) - بیش از ۴۲ هزار نیازمند البرزی در طول شبهای ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های افطار کمیته امداد هستند که با مشارکت خیران گسترده خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۴۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اطعام ۴۲ هزارنیازمند البرزی در ماه مبارک رمضان

شاپور قاسمی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بابیان اینکه سنت حسنه اطعام فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: رقمی معادل ۴۱۰ میلیون تومان برای اطعام محرومان در ماه ضیافت الهی پیش‌بینی‌شده است که تمامی آن از محل کمک‌های مردم و خیران تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سفره‌های افطار نیازمندان در ۱۳ شهر برای پذیرایی از مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان در نظر گرفته‌شده است افزود: بیش از ۴۲ هزار نیازمند البرزی در طول شب‌های ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های افطار کمیته امداد هستند که با مشارکت خیران گسترده خواهد شد.

قاسمی بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان دل‌های مردم و خیران بیشتر از سایر ایام آماده مشارکت در امور خیر و احسان است و این موضوع ریشه در آموزه‌های دین مبین اسلام دارد گفت: امسال نیز در طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر کمیته امداد در شهرهای استان البرز شناسنامه‌های عکس‌دار ویژه ایتام و فرزندان محسنین را برای بازدید و انتخاب فرزندان معنوی خیران آماده کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سطح استان البرز جشن‌های گلریزان باهدف مشارکت خیران برای رفع نیاز خانوارهای ایتام و دارای بیمار صعب‌العلاج برگزاثر می‌گردد.

وی یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت شرکت در امور نیکوکاری به ویژه تهیه سبد کالا برای نیازمندان می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار