مسابقه طرح ها و ایده های برتر قرآن و عترت برگزار می شود

تهران (پانا) - معاونت علمی بیست ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مسابقه «طرح ها و ایده های برتر قرآن و عترت» را برگزار می کند.

کد مطلب: ۸۲۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه طرح ها و ایده های برتر قرآن و عترت برگزار می شود

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم، طبق اعلام معاونت علمی بیست ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، فرم های مسابقه طرح ها و ایده های برتر قرآن و عترت با همکاری ستاد هادیان نمایشگاه در 5 نقطه از نمایشگاه قرآن توزیع و پس از تکمیل دریافت می‌شود.

این فرم ها شامل 3 بخش مشخصات فردی، نوع و دسته بندی ایده و توضیح ایده است که متقاضیان می بایست پس از تکمیل اطلاعات درخواستی، فرم تکمیل شده را به همکاران ستاد هادیان نمایشگاه تحویل دهند.

علاقه مندان شرکت در مسابقه طرح ها و ایده های برتر قرآن و عترت تا پایان روز 12 خرداد می توانند با حضور در نمایشگاه قرآن ایده های خود را ارائه دهند تا پس از بررسی، طی مراسمی در آخرین روز نمایشگاه از ایده پردازان برگزیده تقدیر شود.

شایان ذکر است معاونت علمی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ایده های برتر را پس از دریافت و دسته بندی، در اختیار بخش های مختلف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی برای بهره برداری برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سالهای آینده قرار می دهند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت» تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار