برگزاری کنفرانس انجمن رمز ایران برای آموزش امنیت به فرهنگیان

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنفرانس انجمن رمز ایران برای آموزش امنیت به فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، پانزدهمین دوره این کنفرانس از ۶ تا ۷ شهریور امسال از سوی دانشکده مهندسی برق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تهران برگزار می‌شود.

مبانی رمزشناسی، امنیت شبکه، پروتکل‌های امنیتی، امنیت رایانش، جرم‌یابی در فضای سایبری و نهان‌سازی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران است. همچنین آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعت‌گران، مدیران و همه علاقه‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

با توجه به افزایش تهدیدها و مخاطره‌های سایبری در سال‌­های اخیر، آموزش امنیت در محیط‌های مرتبط با سامانه‌های کنترل صنعتی و در آموزش و پرورش به عنوان محور ویژه علمی ترویجی، برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان محققان، صنعتگران و فرهنگیان کشور در این حوزه ایجاد شود.

همچنین تعدادی کارگاه‌‌ آموزشی نیز در روز 5 شهریور و یک روز قبل از شروع رسمی کنفرانس برگزار می‌شود. مهلت ارسال پیشنهادات برای کارگاه‌های آموزشی تا 14 تیر است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت همایش پیشنهادات خود را ارائه دهند.

یکی دیگر از برنامه‌های این کنفرانس تقدیر از رساله‌ها و پایان‌‌نامه‌های برتر با موضوعات مرتبط با انجمن رمز است. از جمله شرط‌های شرکت در این فراخوان این است که تاریخ دفاع رساله‌های دکتری بعد از 1 فروردین 95 و پایان‌‌نامه‌‌های کارشناسی‌ارشد بعد از 1 فروردین 96 باشد. علاقه‌مندان می‌توانند مدارک خود را تا تاریخ 28 تیر امسال به انجمن رمز ایران ارسال کنند و از منتخبان در مراسم اختتامیه پانزدهمین کنفرانس بین‌‌المللی انجمن رمز با اعطای جوایزی قدردانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار