نشست هم اندیشی گزینشگران آموزش وپرورش واستانداری زنجان برگزار شد

درراستای ارتقاء کیفی امور اجرایی هسته های استان زنجان ،نشست هم اندیشی وتبادل تجربیات وبهره گیری از تخصص گزینشگران از همدیگر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی گزینشگران آموزش وپرورش واستانداری زنجان برگزار شد

زنجان(پانا)- سید سالار موسوی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان زنجان ودبیر شورای هم اندیشی مدیران هسته های گزینش استان در این نشست در سخنان خود گفت: این اقدام در استان ابتکاری نو وجدید است وموجب می شود تا گزینشگران دستگاه های اجرایی از تجربیات همدیگر بهره مند شوند.

موسوی در ادامه سخنان خود افزود: ضرورت واهمیت جایگاه گزینش می طلبد که هر گونه ارزش گذاری ووقت گذاری در امر گزینش موجب پیشرفت وافزایش آگاهی پرسنل هسته گزینش گردد و سبب می گردد تا حقوق مردم وحقوق نظام ودستگاهها حفظ شود.

در این راستا حسین همپا مدیر هسته گزینش استانداری زنجان سخنانی در مورد جایگاه گزینش ونقش تکریم واحترام داوطلبان و اعتمادسازی به آنان پرداخت وگفت: هیچ کس معصوم نیست وهمه ما به طرق گوناگون ضعف هایی داریم ولی باید تلاش شود در امر گزینش خطا نشود تا از تبعات جبران ناپذیر آن جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: هدف از این نشست ها دانش افزایی وشناخت همدیگر وارتباط مستمر وجلوگیری از کار سنتی است وگزینشگران هسته ها باید به روز وتوانا بوده وآگاهی کامل در امر گزینش داشته باشند و بدیهی است که این نشست ها موجب پیشرفت درامر گزینش می شود.

در پایان کارشناسان تحقیقات ومصاحبه وفناوری وسایر پرسنل به تشریح امور کاری و بررسی امور اجرایی خود پرداختند واز نحوه عملکرد همدیگر مطلع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار