حضور سه معاون وزیر و استاندار سیستان و بلوچستان انجام شد؛

دو پروژه مهم بندر شهید بهشتی چابهار کلید خورد

زاهدان (پانا)- آیین امضای قرارداد ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دو پروژه مهم بندر شهید بهشتی چابهار کلید خورد

به گزارش روابط عمومی استانداری، آیین امضای قرارداد ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار امروز (چهارشنبه) در محل ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی و با حضور مهدی کرباسیان؛ مدیرعامل سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالغفور ایران نژاد؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، یزدان سیف؛ مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برگزار شد.

سرمایه گذار ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی در بندر شهیدبهشتی چابهار یک شرکت داخلی است که میزان ۲۸۰۰ میلیارد ریال را مدنظر قرار داده است.
اشتغالزایی ایجاد شده در این پروژه به صورت مستقیم ۷۵ و به صورت غیرمستقیم ۱۷۵ نفر است و ظرفیتی معادل ۱۵ میلیون تن خواهد داشت.
این درحالی است که ۱۳ هکتار زمین به این پروژه اختصاص می ‌یابد و تجهیزات این طرح شامل واگن تیپلر، بلت کانوایر، ریکلایمر، استاکر، شیپ لودر و شیپ آنلودر است.
احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهار
میزان سرمایه گذاری پروژه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر در بندر شهیدبهشتی چابهارتوسط بخش خصوصی معادل ۱۲۴۰ میلیارد ریال است و ظرفیتی معادل ۱۵۰ هزار تن خواهد داشت.
این درحالی است که زمین مورد نیاز این پروژه ۵ هکتار است و مدت پیش بینی قرار داد ۴۰ ساله خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار