جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان:

اخلاص و مقاومت از جمله عوامل اصلی فتح خرمشهر بود

زاهدان (پانا)- جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: پایمردی همه نیروها با تلاش مداوم و اخلاص در عمل با نوآوری، خلاقیت، گذشت، صبر و استقامت از جمله عوامل پیروزی و فتح خرمشهر بود.

کد مطلب: ۸۲۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اخلاص و مقاومت از جمله عوامل اصلی فتح خرمشهر بود

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرگزی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن دعوت به وحدت ملی همه اقشار امت اسلامی به بیان حماسه آفرینی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و صبر و استقامت و نیز بصیرت و باور به یاری خداوند و نصرت الهی و کمک‌های غیبی در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: استکبار همیشه به دنبال آتش‌افروزی بین کشورها بوده تا با ضعیف‌کردن کشورها به اهداف خودش برسد و بتواند با فروش تسلیحات برای کشورهای خود امکانات جمع آوری کرده و منابع آنان را غارت کنند.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پایمردی همه نیروها با تلاش مداوم و اخلاص در عمل با نوآوری و خلاقیت و گذشت و صبر و استقامت از جمله عوامل پیروزی و فتح خرمشهر است.

در این مراسم از دو نفر رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و از فرماندهان و جانبازان ارتش در عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر و نیز از دو خانواده معزز شهید سپاه سلمان استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با حضور تعدادی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان از جمله مدیر کل صدا و سیمای استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده نیروی انتظامی و نیز جانشین سپاه سلمان استان و جمعی دیگر از فرماندهان و کارکنان ارتش در زاهدان در محل مسجد آل رسول تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار