مدیر آموزش و پرورش بهبهان در هشتمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش بهبهان:

آغاز به کار ستاد ثبت نام با اولویت تکریم ارباب رجوع

رفع نگرانی شهروندان در امر ثبت نام فرزندان

بهبهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: ستاد ثبت نام با هدف رفع نگرانی شهروندان در امر ثبت نام فرزندان و اولویت حفظ و تکریم مراجعه کنندگان آغاز به کار می کند.

کد مطلب: ۸۲۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار ستاد ثبت نام با اولویت تکریم ارباب رجوع

رسول عبدی پور درهشتمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش بهبهان در سال 97 که با حضور معاونین آموزش متوسطه، ابتدایی، مالی و پشتیبانی، کارشناس حراست و کارشناس ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش بهبهان در دفتر این مدیریت برگزار شد، اظهار کرد: از مهمترین فعالیت های آغاز تابستان، تشکیل ستاد ثبت نام با هدف رفع نگرانی شهروندان در امر ثبت نام فرزندان و رفع مشکلات این بخش می باشد که شامل ستاد اداری، ستاد نظارتی و ستاد فرعی، ستاد ثبت نام در مدرسه است.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی شایسته به مراجعه کنندگان افزود: اعضا ستاد ثبت نام با آرامش و تکریم مراجعه کنندگان، به نحوه شایسته و صحیح به سوالات و دغدغه های مردم پاسخ داده و آنان را در امر ثبت نام فرزندانشان راهنمایی می کنند.

عبدی پور با بیان اینکه ثبت نام با مقطع ابتدایی آغاز می شود، اظهار داشت: ستاد ثبت نام مقطع ابتدایی و سپس مقطع متوسطه با تعیین اعضا ستاد ثبت نام مدارس، طی برگزاری جلسات شرح وظایف اعضا را مشخص می کند و ابلاغ اعضا صادر می شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان خاطر نشان کرد: دبستان نصرت هاشمی در مقطع ابتدایی و دبیرستان شهید مطهری در مقطع متوسطه، ستاد ثبت نام مدارس و محل استقرار اعضا می باشند که با توجه به گرمای هوا، امکانات سرمایشی و رفاهی جهت رفاه حال اعضا ستاد و مراجعه کنندگان فراهم شود.

گفتنی است عبدی پور در هشتمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش بهبهان با محوریت ستاد ثبت نام، لزوم بروزرسانی نقشه های کروکی، تهیه محدوده های جغرافیای، آماده سازی مدارس جهت استقرار اعضا ستاد ثبت نام و نصب بنر ستاد ثبت نام در درب مدارس نامبرده تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار