درخشش آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در مسابقات کشوری پرسش مهر 18

خرم آباد ( پانا ) _ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد گفت : فرهنگیان و دانش آموزان این ناحیه در هیجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری 12عنوان برتر کشور را کسب کرده اند.

کد مطلب: ۸۲۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد در مسابقات کشوری پرسش مهر 18

نورالدین نظری با اعلام این خبر گفت:هر ساله ریاست محترم جمهور پرسشی را مطرح می‌کنند و مخاطبان این پرسش ، دانش‌آموزان و اولیا آنان، همکاران فرهنگی و دانشجو معلمان هستند که بنا به تخصص و علاقه‌مندی خود در چهار رشته فرهنگی شامل سخنوری، مقاله پژوهشی، داستان و وبلاگ و 10رشته هنری شامل تصویر سازی،پوستر،عکاسی،نقاشی،طراحی،خوشنویسی، نقاشی‌خط، فیلم کوتاه ، نمایشنامه‌نویسی و سرود همگانی به سوال رییس جمهور پاسخ می‌دهند .

وی افزود : پس از ارزیابی و اعلام نتایج مسابقات پرسش مهر 18 در مرحله استانی، آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد با 31رتبه برتر در قسمت های انفرادی و گروهی موفق به کسب مقام اول استان و راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات شده است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد افزود : از مجموع 13 مقام کشوری که توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان کسب شده است 12 مقام متعلق به ناحیه یک خرم آباد می باشد .

وی این موفقیت بزرگ را برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات آموزش‌ و پرورش ناحیه یک خرم آباد عنوان کرد و کسب این عناوین را به جناب آقای عباسزاده رییس آموزش و پرورش ناحیه یک و همه همکاران فرهنگی و دانش آموزان استان تبریک و تهنیت عرض نمود .

قابل ذکر است ،در پرسش مهر 18 ریاست محترم جمهور، استان لرستان پس از استان فارس مقام دوم کشور را کسب نموده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار