معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

کتاب راهنمای آموزش اتباع افغانستانی در سواد آموزی فارس تدوین می‌شود

شیراز (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس از در دست تدوین بودن چند محتوای آموزشی شامل کتاب راهنمای آموزش اتباع افغانستانی ، کتب کمک درسیِ «امام مهربانی‌ها»، «داستان‌های پندآموز» و «هدیه زندگی» در سوادآموزی استان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی کار تدوین کتاب ها به پایان می رسد.

کد مطلب: ۸۲۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کتاب راهنمای آموزش اتباع افغانستانی در سواد آموزی فارس تدوین می‌شود

عیسی ملک پور در جلسه کمیته استانی تدوین محتوای سوادآموزی در سال 97 که با حضور اعضا و پیشکسوتان عرصه سوادآموزی برگزار شد، گفت:استان فارس همواره در تولید محتوا برای سوادآموزان و نوسوادان پیشتاز بوده است و امیدواریم روند تولید محتوای جدید نیز باسرعت بیشتری به سرانجام برسد.

معاون سوادآموزی فارس گفت: در گردهمایی کشوری معاونان سوادآموزی، سازمان نهضت سوادآموزی آمادگی خود را برای همکاری با استان‌هایی که بتوانند در مورد آسیب‌شناسی آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و نیازسنجی عناوین تحقیقاتی اقدام به تحقیق جامع کنند، اعلام کرد .

وی افزود :با توجه به توانایی استان فارس در این زمینه، لازم است آمادگی خود در برای فعالیت در این زمینه اعلام کنیم.

ملک‌پور مهمترین مسأله در زمینه تهیه و تدوین و تألیف محتوا را برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسانه عنوان کرد و گفت:برای سرعت دادن بیشتر به کارها و نیز آماده ساختنِ سریعتر محتوا و مطالب، ابتدا باید برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی انجام دهیم و سپس طبق آن برنامه به پیش برویم .

وی همچنین با تاکید بر لزوم کارشناسی دقیق آیین‌نامه پیشنهادی سوادآموزی کشور گفت: برای نظارت بر عملکرد هر مجموعه یا نهاد و اداره‌ای و بررسی نقاط قوت و ضعف و نیز رسیدگی به تخلفات احتمالی که در یک حوزه صورت می‌گیرد، داشتن یک آیین نامه و دستور العمل جامع و مانع بسیار ضروری است .

معاون سوادآموزی ضمن تشریح آیین نامه پیشنهادی ارسالی از طرف سازمان نهضت سوادآموزی گفت:لازم است این آیین نامه مورد کارشناسی دقیق قرار گیرد و پس از جمع‌بندی دیدگاه‌ها به سازمان ارسال شود تا پس از تأیید نهایی سازمان به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار